BARE EUPHORIA Makeup Revoluton - tania, uniwersalna paleta.

Systematyczne porządkowanie pudełka z kosmetykami kolorowymi dało bardzo dobre efekty. Oglądajac, co miesiac te same szminki, paletki cieni i inne mazidełka sprawiło, że dużo łatwiej było mi się ich pozbyć. Oczywiście nie oddałam wszystkiego od razu, ale z czasem ograniczyłam się i to bardzo. W tym momencie nie mam żadnej szminki (kocham błyszczyki), bo po co mi kosmetyk używany tylko na większe wyjscia, które można policzyć na palcach u jednej ręki. Mam też tylko jedną paletę, która ma wszystko czego potrzebuję. 

Firma Makeup Revolution szturmem wkroczyła na rynek Polski i zawojowałam swiat makijażu. Popularne palety Iconic schodzą, jak świeże bułeczki i w sklepach internetowych bardzo często można natrafić na braki. Ja postanowiałam nie małpować i nabyłam coś bardzo uniwersalnego. Wybór był prosty, ponieważ EUPHORIA najbardziej przypadła mi do gustu. Urzekła mnie zarówno wyglądem wizualnym i zawartością, oraz przystępną ceną około 30zł.
 Mój dzienny makijaż, to przeważnie delikatnie podkreślone oczy i promiena, naturanie wyglądajaca cera ( podkład mineralny). Bardzo często maluję się szybko i zdecydowanie wolę poświecić więcej czasu na precyzyjne, dokładne nałożenie podkładu, niż pomalowanie oczu cieniami. Często na oczy nie wystarcza czasu i tuszuję tylko rzęsy. 

Moja opinia:
● Opakowaie na pierwszy rzut oka wydaje się być eleganckie i trwałe. Niestety jest to tylko pierwsze, pozytywne wrażenie, które mija już po kilku użyciach. Czarny, śliski plastik bardzo szybko rysuje się, co nie wygląda estetycznie, ani ładnie.
● Lusterko w tej palecie, jest niesamowicie wyraźne i ułatwia malowanie. Bardzo często korzystam z niego nawet, gdy nie używam zawartości 
● Uniwersalna paleta do makiajżu skałda sie z 6 cieni w tonacjach brązowych i beżowych, matowego bronzera oraz rozświetlacza i połyskującego różu. 
● Cienie dostępne są w naturalnych odcieniach o wykończeniu matowym (2), satynowym (2), delikatnie metalicznym (1) oraz metalicznym z dużą ilością migoczących drobin (1). Ich pigmenatacja użależniona jest od koloru. Najmniej widoczny jest odcień jasny i nawet na swatchu nie udało sę go uchwycić. Najmocniejszy jest ostatni ciemny brąz i dzięki niemu palteka nadaje sie również do wykonania makijażu wieczorowego. Jeśli zależy nam na wzmocnieniu działania cieni i trwałym makijaży warto użyć bazy. U mnie na bazie z Miyo makijaż oka otrzymuje sie cały dzień w nienaruszonym stanie. Z cieniami bardzo dobrze się pracuje i nie zaobserwowałam osypywania. Jedye do czego mogę się przyczepić, to brak w paletce matowego ciemnego brązu, a przydałby się.
● Bronzer, jest w uniwersalnym kolorze, nie tworzy smug i prezentuje sie bardzo naturalnie.
● Rozświtlacz podoba mi się i na policzku tworzy gładka taflę. Również, jest bardzo naturalny. 
● Najmniej do gustu przypadł mi satynowy róż, ponieważ ma w sobie drobinki złota. Uważam, że połączenie rozświtlacza i złotej poświaty na moich policzkach nie wygląda ładnie. 
● Produkty w palecie są aksamitne, łatwe w aplikacji, trwałe i bardzo wydajne.


Podsumowując jestem zadowolona z paletki i dla takiego amatora jak ja jest wystarczajaca :D Wolę mieć jedną, dwie  palteki, niż całą szufladę zajmujacą tylko miejsce.

55 komentarzy:

  1. no róż mógłby być bez tych drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą paletkę. Uwielbiam ją całą. Zwłaszcza bronzer, który ucieka najszybciej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam paletki MUR, mam dwie z cieniami - Iconic3 i Born to die, a do twarzy - Protection i zakochałam się w bronzerze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, delikatne, stonowane kolory :) Fajnie, że Ci pasują. Ja zawsze wybieram coś wyraźniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam,ale muszę się zaopatrzyć,brązy to moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta paletka :) kolory również "moje" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda super ;) choć ja jakoś nie podejmuje się malowania powiek, jeszcze ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie te paletki bardzo mi się podobają i te potrójne gdzie jest róż, rozświetlacz i bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze jej nie widziałam, ale chciałabym wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  10. wolałabym paletę tylko z cieniami, ale wiadomo, niektórym takie połączenie na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wybór. Też mam paletki MUR- Iconic 1, Iconic 3 i Undress Me Too. Fajnie, że zrobiłaś swatche. Ta Twoja jest piękna i będę o niej pamiętać jeżeli będę się w przyszłości rozglądać za kolejną paletką nude.
    Ale teraz zazdroszczę Ci minimalizmu bo ja obecnie mam 5 paletek (jeszcze 2 Barry M) i pewnie sporo czasu upłynie zanim je zużyję. ;-) Ten róż całkiem fajny. Cała ta paleta jakby zrobiona z myślą o złotowłosych blondynkach o jasnej, ale ciepłej karnacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie paletka super :) ja mam manię gromadzenia kosmetyków pielęgnacyjnych... Zbieractwo kolorówkowe na razie mi nie grozi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam kosmetyki pielęgnacyjne, ale staram się ograniczać :D choć słabo mi to wychodzi. Lepiej poszło z kolorówką :D

      Usuń
  13. wydaje się naprawdę fajna, najbardziej podoba mi się ta część z bronzerem i rozświetlaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze, fajnie to wygląda :) Może ją zdążę zamówić przed wyjazdem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory są całkiem ładne;) Paletka widać super;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne kolory w tej palecie
    Taka bym z chęcią przygarnęła do swoich zapasów

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo praktyczna i poręczna paleta, ma wszystko czego potrzebuję :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory mają się nijak do tego co jest na opakowaniu; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda fajnie, myślę, że na wyjazd fajnie zabrać taką jedną paletkę, zamiast pojedynczych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super i kolorki by mi odpowiadały ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale ładna , kolorki ma świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ich prdukty;) chętnie się w nią zaopatrzę w najbliższym czasie;)

    OdpowiedzUsuń


  23. Paletka prezentuje się cudownie :)

    Muszę zrobić porządek w szafce (a dokładniej w komodzie :P) z kosmetykami, ponieważ mam ich za dużo i połowy nie używam... Nie wspominając już o lakierach do paznokci... :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna ta paletka, ja ostatnio nie jestem na czasie z produktami MUR, nawet nie wiedziałam, że taką mają :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, uwielbiam cienie do powiek... :) Niestety mnie ciężko znaleźć takie trwałe i nie brokatowe, a tego bardzo nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna paletka. Bardzo ładne, uniwersalne kolorki. Chętnie widziałabym ją u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna ta paletka , ten bronzer mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się, może ja jako również amatorka nie zrobiłabym sobie nią kuku :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Odcienie mi się podobają, ale na mój gust za mało jest tu matów, a to podstawa mojego makijazu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietna paletka i takie delikatne kolory. Niestety tak jak na pazurkach tak i na powiekach wolę coś mocniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa paleta, przejrzę ich ofertę i może też się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam troszkę inaczej z makijażem. Najważniejsze dla mnie jest oko :)) Uwielbiam cienie i nie mogę się oprzeć, gdy widzę jakieś , które mnie zachwycą :))
    Podkładu nie używam wcale ;)))
    Paletka bardzo fajna, ładne neutralne kolory :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  33. paletka ma magiczne kolorki :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacja na wakacje - sama się zastanawiam nad kupnem:)

    OdpowiedzUsuń
  35. A jak z trwałością cieni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez bazy słabo, a z bazą np: MIYO cały dzień

      Usuń
  36. Właśnie się nad nią jakiś czas temu zastanawiałam, ale nie wiem czy ją kupię. Jakoś nie do końca mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ma bardzo fajne kolorki, można się zastanowić nad jej kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest kilka palet z MUR - szczególnie czekoladki, które mnie bardzo kuszą. Jednak ta też jest na mojej liście życzeń, tym bardziej, bo ma w sobie zestaw do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałe kolory ma ta paletka. ;) Na pewno bym się z nią polubiła, może się skuszę. ;>

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny zestaw na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Paletka jest przepiękna! Cały czas zastanawiam sie o co ten szał z marka Makeup Revolution :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Super kolory ma ta paletka. Mam coś podobnego, chociaż nie z tej firmy.
    Już któryś raz spotykam się z tym, że ludzie cenią cobie Makeup Revolution za trwałość i intensywność kolorów.
    Widocznie ten szał, o którym pisze Olga K. jest czymś uzasadniony :)
    Musiałabym się sama przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Paletka bardzo uniwersalna jedyne co bym zmieniłą to róż na mat i moze ten brozer na odrobine chłodniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny wpis, bardzo podoba mi się Twoje podejście do ilości kosmetyków kolorowych w Twojej kolekcji - minimalistycznie, ale za to konkretnie.
    W drogeriach internetowych jest tak wiele produktów, że często ta ilość przyprawia nas o zawrót głowy i nie wiadomo, na co się zdecydować, a Twoje podsumowanie jest bardzo zachęcające i wyczerpujące.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolorowych kosmetyków mam niewiele, natomiast pielęgnacji sobie nie odmawiam :D

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.