Przesyłka pełna niespodzianek :)


Ostatnio odwiedził mnie listonosz z ciekawą paczką. Otworzyłam z udziałem małego pomocnika (córka uwielbia otwierać i wszytko komentuje: to jest do myj myj :D )  WOW tyle dobroci otrzymałam do testów, aż zaniemówiłam z wrażenia.  Paczka dotarła w ramach współpracy z moim ulubionym sklepem tutaj link.

 Szampony rokitnikowe chodziły za mną już od dawna i teraz mam dwa. Jeden oczyszczający, drugi dodający objętości. Maska peelingująca do skóry głowy, balsam do włosów, czarne mydło, krem pod oczy, rękawica kessa, próbka mydła detox.


Przetestowałam już prawie wszystkie kosmetyki Orientana, więc nabyłam tutaj Grota Bryza jeszcze dwa, których nie miałam. Maska do twarzy imbir i trawa cytrynowa oraz krem maska z papi, ponoć rozjaśnia przebarwienia. Zobaczymy.
Pokazywałam ostatnio wielkie zakupy żeli z Bingo, ale niestety nic się mi nie zostało. Wszystko zostało mi rozebrane zaraz po rozpakowaniu paczki, więc nabyła tylko  dwa żele i schowam je tak żeby tym razem nikt nie widział :)

Ostatnio oszczędzam i staram się nie kupować wiele, dlatego tak skromnie, tylko 4 produkty. Pokusy są strasznie, ale trzeba je odganiać od siebie. 

Walczycie z pokusami zakupowymi ? Czy dajecie się w nie wciągnąć :D 

42 komentarze:

  1. Fajne produkty. Miłego używania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile wspaniałości. Kosmetyki Orientany jak zawsze kuszą mnie niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubię otwierać paczki - nawet jeśli wiem, co się znajduje w środku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska paczuszka :) Ja nie potrafię sobie odmawiać jak mnie coś skusi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Cię obdarował Twój ulubiony sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne produkty :) Czekamy na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja staram się walczyć z pokusami, ale to różnie bywa :D Świetne produkty, miłych testów i szybkich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne nowosci:) oby sie sprawdziły:>

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic tylko pozazdrościć takiej paczki :)
    Z tymi pokusami zakupowymi bywa różnie, ja w tym miesiącu mój zakupowy budżet już wyczerpałam i na razie mam ban na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczuszki ;)


    Zapraszam na konkurs na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super przesyłka,ja ostatnio zam owiłam u nich serum z witaminą C i pomadkę z peelingiem :) Czekam na recenzję kremu pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Otwieranie paczek to najlepsze co może być :) Fajna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cuda ci się trafiły :) Ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna paczuszka, te szampony Natura Siberica sama chętnie bym kiedyś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojaa ale świetna paka! :D Suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  16. same wspaniałości, życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, gratuluję. Ciekawi mnie ten koktajl do kapieli.

    OdpowiedzUsuń
  18. No no to masz testowania :D ciekawi mnie to mydło północne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle dobra,miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo nowości :). Ja ostatnio nie szaleję. Próbuję robić miejsce dla nowych :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłych testów!
    Oj ja walczę - staram się. =P

    OdpowiedzUsuń
  22. cudeńka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogrom wspanialosci Kochana :) To czarne myjadelko z Nacomi posiadam, czeka u mnie na testy ;) Tobie zycze udanego testowania, z takimi produktami z pewnoscia bedzie mile :)!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też wczoraj dostałam 3 paczki :)) rewelacja! Udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie również kuszą szampony rokitnikowe :) Ogólnie same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miłego testowania :) Ja staram się ograniczać

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszczę paczki do testów, pwygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. W takim razie miłego testowania :]

    OdpowiedzUsuń
  29. wow jaka paczucha :) gratulacje ;) ja ostatnio zaciskam pasa więc nic nie potrzebnego nie kupuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szampony bardzo mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  31. same cudeńka! Miłego testowania w takim razie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie cudowności! Fajna paczuszka. Daj znać jak się sprawdzają! ;)
    Ja niestety najczęściej daje się wciągnąć pokusom... Za co przepraszam mój portfel. :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.