Eveline żel do higieny intymnej do codziennego stosowania.

Rozmawiając z koleżankami często słyszę - nie używam tego typu produktów. Myję się zwykłym żelem pod prysznic. Nieraz zastanawiam się jak to jest możliwe. czy to przyzwyczajenie naszej skóry. Czy po prostu brak skłonności alergicznych. Osobiście nie wyobrażam sobie nie używać płynu do higieny intymnej, a po zwykłych żelach od razu czuję dyskomfort. Dzięki stosowaniu specjalnych płynów nie mam w ostatnim czasie żadnych problemów w tym temacie.  


LACTAMED™ ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ CODZIENNE STOSOWANIE
Do codziennego stosowania dla kobiet w każdym wieku
Efekt 3w1 : • nawilża i odświeża • przywraca naturalną równowagę pH • koi i łagodzi podrażnienia

Żel do higieny intymnej LactaMED™ zapewnia delikatną pielęgnację miejsc wymagających specjalnej ochrony.
Dzięki innowacyjnym składnikom aktywnym łagodzi podrażnienia, przywraca naturalna równowagę pH oraz odbudowuje optymalna mikroflorę. Żel LactaMED™ polecany jest do codziennej pielęgnacji okolic intymnych. Efektywnie koi i łagodzi podrażnienia, skutecznie neutralizuje nieprzyjemny zapach, dzięki czemu doskonale sprawdza sie nawet u osób intensywnie uprawiających sport. Żel wyjątkowo delikatnie myje miejsca intymne, nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka i pozostawiając na długo uczucie świeżości i komfortu.



Moja opinia: J
● Fajne praktyczne opakowanie z pompką. Nie zacina się i dozuje odpowiednia ilość preparatu. 
● Zapach dość mocy (ciężko mi go określić - kojarzy mi się z  jakimś proszkiem do prania ), wyczuwalny podczas aplikacji. Po umyciu nim rąk utrzymuje się chwilę na skórze. 
● Świetnie odświeża, zapewnia poczucie komfortu, czystości i świeżości  w ciągu dnia. 
● Łagodzi i koi podrażnienia - nie mam w tym temacie ostatnio problemów, wiec ciężko mi powiedzieć. 
● Nie uczulił mnie, nie spowodował dyskomfortu ani nie wywołał podrażnienia, więc uważam go za całkiem dobry produkt i na pewno nie raz jeszcze zagości w mojej pielęgnacji. 
● Fajnie odświeża po wysiłku fizycznym 
● Cena około 15 zł tutaj 

Bardzo się cieszę z możliwości testów produktu do higieny intymnej. Ciekawił mnie od początku pojawienia się w ofercie Eveline. Polecam, ale czy dla Was będzie odpowiedni musicie same to sprawdzić i się przekonać.

18 komentarzy:

  1. Widzę, że Eveline ostatnio rozwinęło skrzydło i zaczęło wypuszczać na rynek coraz więcej nowości :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam,że maja taki płyn,chętnie skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten płyn w Rossmannie , miałam ochotę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo super;) nie widziałam, że jest taka nowość ;) muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję ten produkt, akurat kończy się mój ulubieniec z Sorayi, więc... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się to opakowanie ;) łatwo będzie go dozować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego produktu przyznaje ze nie znalam. Ja uzywam płynu z ziaji i jest moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znałam tego produktu, chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Budzi zaufanie powiedzieć muszę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ciekawy, ale nie widziałam tego żelu jeszcze w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś wypróbuje go na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i jest naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo nie wiedziałam, że Eveline ma takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam ten płyn na innym blogu, kiedyś może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pewnie kiedyś stanie na mojej wannie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię żele z Soraya :-) Eveline jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Soraya żele, ale od czasu do czasu warto coś zmienić

      Usuń
  17. Ja też przepadam za sorayowymi żelami wszelakiego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.