Eveline malujemy usta, rzęsy i brwi :) - kolorówka


Wczoraj było o produktach do paznokci, a dziś kilka produktów z kolorówki, które miałam okazję ostatnio testować. Jak tytuł sam wskazuje będziemy malować.


Kryjąca pomadka do ust Aqua platinum 484

Głębia koloru, moc nawilżenia. Nadaje piękny i głęboki kolor

Witaminy C i E odżywiają i regenerują usta. Zawiera filtry UV
Innowacyjna receptura pomadki Platinum pozwala uzyskać głębie koloru już po pierwszej aplikacji. Kremowa konsystencja podkreśla kształt ust pozostawiając je nawilżone przez wiele godzin. Lekka i ultra delikatna formuła pielęgnuje usta, wygładza je i sprawia, że stają się rozkosznie ponętne. Piękny, soczysty kolor wykończony delikatnym połyskiem.



Moja opinia: J L
● Ciekawe opakowanie z przeźroczystym na górze okienkiem. Dzięki temu widzimy kolorek nie otwierając opakowania. 
● Kremowa konsystencja ułatwia aplikację.
● Kolorek 484 ładny, delikatny róż (uwielbiam różowe szmineczki i błyszczyki). Jesli pomalujemy usta raz kolorek jest subtelny, mało widoczny. Usta zyskują dzięki temu delikatny połysk i barwę (jak pomadka ochronna) . Aby uzyskać mocny kolorek trzeba niestety kilka razy powtórzyć aplikacje.
● Nie wysusza ust i specjalnie jakoś ich nie nawilża. Nie robi im żadnej krzywdy, więc jest oki. 
● Kolorek ten podkreśla suche skórki i niestety bardzo szybko znika z ust . Producent zapewnia o 6 godzinnej trwałości. Hmm.... bez komentarza. tutaj opis
● Cena około 12 zł 
● Pomadka raczej przeciętna, szału nie ma, ale kolorystycznie mi odpowiada. 


MEGA MAX FULL VOLUME & SHOCKING BLACK
Zachwycająca, zmysłowa objętość i głęboka czerń Twoich rzęs. Zapewnia natychmiastowy efekt mocno pogrubionych i gęstych rzęs. Wyprofilowana włosiana szczoteczka BIG MAXI BRUSHTM równomiernie rozprowadza tusz na rzęsach, nie pozostawiając grudek. Mikrowłoski dokładnie rozdzielają rzęsy, zapewniając im spektakularne pogrubienie, efekt ultra ciemnego koloru i zmysłowego podkreślenia oka! tutaj


Moja opinia: L
● Bardzo duża szczota, do której koniecznie się trzeba przyzwyczaić, albo zrezygnować z używania. Powiem szczerze robiłam kilka podejść w kierunku tego tuszu i z przykrością muszę stwierdzić już na samym początku - nie jest to produkt odpowiedni do moich rzęs.
● Czasami trzeba czytać jednak opis producenta ( ja nie przeczytałam). Na szczoteczce znajdują się mikrowłókna, a ja do dzisiaj myślałam, że to są śmieci i już zbierałam się, aby szczotkę umyć. J
● Na szczotce przy każdorazowym wyciąganiu znajduje się bardzo duża ilość tuszu, co kompletnie mi nie odpowiada. Trzeba niezwykłych umiejętności, albo po prostu nadmiar wytrzeć w chusteczkę, żeby nie posklejać rzęs. Jednak mimo wytarcia moje rzęsy nieciekawie się prezentują, są posklejane. Jeśli mamy cierpliwość i chwilę czasu jesteśmy w stanie równomiernie nałożyć tusz. Jak dla mnie i tak szkoda zachodu, ponieważ efektu jaki obiecuje producent raczej nie osiągniemy. 
●Pogrubienie raczej znikome (posklejane), wydłużenia nie zauważyłam, podkręcenia i gęstości też nie.
● U mnie niestety tusz (włókna) zaczęły się osypywać po kilku godzinach, co zdyskwalifikowało tusz całkowicie. 
● Cena około 13 zł. U mnie się nie sprawdził i nie wrócę więcej do niego.



KOREKTOR DO BRWI - black  3 w 1
Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi, jako jedyny zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu.



Moja opiniaJ
● Opakowanie i szczoteczka jak normalny tusz do rzęs. Produkt pod tym względem nie wyróżnia się niczym szczególnym.
● Jak tylko korektor pojawiał się w sprzedaży zapragnęłam go mieć.Teraz mam 2 sztuki. Jeden kupiłam drugi otrzymałam do testów. 
● Jestem laikiem w dziedzinie brwi. Uczę się jak powinno się nimi prawidłowo zajmować i odpowiednio je podkreślać. Pomyślałam sobie, ten produkt będzie idealny dla mnie. Wcale się nie pomyliłam i bardzo lubię.
● Jeśli macie z brwiami problem tak jak ja, polecam. W szybki łatwy sposób można je podkreślić. Pomalować można same włoski albo dla wzmocnienia koloru trochę po skórze. Efekt jest naturalny i utrzymuje się cały dzień bez poprawek. Brwi są delikatnie nabłyszczone i fajnie przeczesane. 
● Produkt wygodny, szybki i łatwy w użyciu. Warto, mieć go w swojej kosmetyczce.
● Cena około 15 zł. Dostępny w kolorze czarnym i brązowym.


Miałyście któryś z opisanych przeze mnie produktów? Jeśli tak napiszcie swoje wrażenia z używania.

32 komentarze:

  1. Mam wszystkie te kosmetyki i szminka jak dla mnie jest rewelacyjna :) Tuszu nie lubię przez ogromną szczoteczkę, ale efekt na rzęsach daje przyzwoity. Co do korektora, to dla mnie jest za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten korektor do brwi ale jakoś mi nie pasuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pomadki, których natężenie kolorystyczne da się dozować. :) Szkoda, że wysusza.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś na szczęście nigdy nie używałam takich wynalazków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Korektor bardzo lubię :) A ten tusz widziałam u siostry mojego chłopaka - szczoteczka jest naprawdę ogromna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego ale juz wiem ze muszę się wystrzegac tuszu. A kolorem szminki taki piękny. :) ze muszę go mieć. Przeboleje pewne niedogodności :) pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tusz i go uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam korektor i spisał się u mnie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutki kolorek szminki :) Ja też nie lubię takich tuszy do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Zależy kto co lubi, ja lubię się w różach inny woli brązy, inny znów czerwień.

      Usuń
  11. Również mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię tusze z eveline :) ale tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Tuszę z Eveline lubię tego nie miałam może ze względu na szczoteczkę nie przepadam za takimi. Co do pomadek zawsze mówię, że najwyższa pora zacząć je używać i na słowach się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor pomadki mi się nie podoba. Korektor do brwi mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam żadnego z tych kosmetyków
    korektor do brwi bardzo mnie kusi, ale mam już swój z wibo i na pewno szybko się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szminka średnio mi się podoba, ale może chodzi o kolor całkowicie nie mój, a żelem do brwi jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor szminki do mnie nie pasuje ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam okazji używać żadnego z opisanych produktów, ale szminka bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor pomadki nie mój, ale ogólnie lubię Aqua Platinum bardziej od sławnych Eliksirów. Co do korektora do brwi - mój must have

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten tusz do brwi posiadam. Kupiłam ot tak, bo był nie drogi więc pomyślałam, że wypróbuję, może będzie nie głupi. Teraz sobie życia bez niego nie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja z tej firmy miałam tylko odżywkę do paznokci 8w1 :)
    Ale kolor szminki to zupełnie nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  22. Tusz by mnie niestety nie usatysfakcjonował :(
    Szkoda Gosia że nie pokazałaś jak pomadka wygląda na usteczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm ... przecież moje usta widnieją pod pomadką ?

      Usuń
  23. Nie mialam zadnego z tych produktow, ale korektor do brwi bym chetnie wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szminka zdecydowanie nie mój kolor a tusz czeka w kolejce na wypróbowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. tusz kiedyś dała mi koleżanka bo też jej nie odpowiadał...u mnie też się funkcjonował tak jak trzeba

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaciekawił mnie ten produkt do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam żadnego z nich, ale ciekawi mnie ten produkt do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. korektor do brwi, ciekawi mnie ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ten korektor do brwi. Lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam taką szminkę! Super się sprawdza. Moje koleżanki też jej używają. Ja zaczęłam ją stosować po kursie kosmetycznym w Koszalinie u pani Aleksandry Góreckiej. Wcześniej to jakoś nie potrafiłam się dobrze malować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.