Bingo Spa jedwab do dłoni - masło kakaowe witamina E


Producent pisze: Polecany dla dłoni, które zasługują na troskliwą i skuteczną pielęgnację, dla Twoich dłoni. Skrupulatnie opracowana formuła utrzymuje dłonie w doskonałej kondycji. Skuteczny kompleks regenerująco odmładzający w skład którego wchodzą proteiny jedwabiu, masło kakaowe oraz witamina E - stymuluje naturalne procesy odnowy, przywraca jędrność i elastyczność oraz opóźnia i niweluje oznaki starzenia się skóry.


Skład :


Moja opinia:
- fajne wygodne opakowanie z pompką, przeźroczyste dzięki temu wiemy ile preparatu pozostało w buteleczce 
-pompka nie zacina się i dozuje tyle ile potrzeba na preparatu 
- zapach przyjemny delikatny, utrzymuje się chwile po nałożeniu 
-konsystencja lekka kremowa, biała szybko się wchłania, przez to nie  mam mowy o uczuciu lepkości i tłustości 
-produkt fajnie nawilża sprawia że dłonie stają się miękkie i przyjemne w dotyku 
-wydajny wystarczy niewielka ilość 
-280 ml za 16 zł 

Polecam warto wypróbować zwłaszcza teraz gdy za oknem szaro buro i ponuro, a nasze łapki potrzebują nawilżenia.

Polecam zajrzeć do sklepu, gdzie znajdziesz szeroki asortyment produktów Bingo Spa 





Wspominałam już nie raz, iż jestem zwolenniczką i bardzo lubię płyny do kąpieli z Bingo Spa. Jednak te 2 zapachy czekolada i czekolada z pomarańczą nie przypadły mi do gustu. Z nich nie jestem zadowolona.

23 komentarze:

  1. jak się nie mylę to moja koleżanka go miała i również była bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale te produkty kuszą:)
    Szkoda, że te dwa na dole nie przypadły Ci do gustu.. ale jak nie te, to inne okażą się strzałem w 1o-tkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami ;) Nie miałam nigdy nic z BingoSpa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak to się stało, że jeszcze nigdy nie miałam nic od Bingo Spa!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo dobrze wiedzieć;) nie znałam produktu

    ps. zapraszam na świeżutki post

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo nie znałam produktu, dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo już wiem co kupię jutro:D:D

    Zapraszam do mnie :)
    http://chicabombb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię ten jedwab do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba coś dla mnie i nawet cena super jak na taką pojemność, ale w tej chwili mam jeszcze mały zapasik

    OdpowiedzUsuń
  10. kurka no ;( a ja właśnie miałam go ostatnio zamówić i się powstrzymałam :(( a widzę, że warto było ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja sie ostatnio wahałam czy go nie zakupić :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tylko znajdę BingoSpa stacjonarnie na pewno się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Płyny wyglądają bardzo apetycznie heh ;) Jak soki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurczę, koniecznie muszę go upolować, może sprawdzi się przy moich suchych dłoniach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyda się, często bez rękawiczek chodzę, więc cierpię na przesuszenie

    OdpowiedzUsuń
  16. Koleżanka była zachwycona jedwabiem. Mnie zaciekawiły czekoladowe zapaszki kąpielowe Tylko czemu nie jesteś zadowolona? Co z nimi nie tak?
    Dziękuję ślicznie za komentarz na moim blogu:) zebrane służą mi jako pomoc w znalezieniu alternatyw:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam sole do kąpieli z BingoSpa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sole jak i zele są bardzo przyjemne w użytkowaniu

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.