PROJEKT DENKO CZERWIEC 2013

Ostatnio zaniedbałam się trochę na blogu zaczęłam w końcu coś robić da siebie o tym niedługo na pewno opowiem gdy wszystko pójdzie tak jak sobie to zaplanowałam. Wszystkie zaległości na waszych blogach już niedługo nadrobię. Zrobiłam również trochę porządków, wiec nazbierało się troszkę pustych opakowań:)

Gdy siedzi się w domu miesiące niesowicie szybko mijają dziś na szybciutko projekt denko 

Oriflame Milk & honey  Gold mydło do rąk w płynie 
Oriflame discover Borneo mydło do rąk w płynie
oba te produkty uwielbiam za zapach i za to, że nie wysuszają skóry rąk. 

Alerra szampon do włosów ochrona koloru oliwki i kwiat lotosu niestety w moim przypadku ten szampon nie sprawdził się kompletnie. Do włosów słabo się pieni przez co mam wrażenie że mam nie umyte włosy. Próbowałam nim myć pędzle niestety i w tej roli się nie sprawdził bo nie domywał ich do czyta. Ostatecznie skończył jako mydło do rąk w płynie.

Oriflame perfect body peeling do ciała bardzo fajny produkt zapach przyjemny co prawda opakowanie jak na warunki prysznicowe nie praktyczne i nie higieniczne bo wiadomo woda może nam się wlać. Peeling usuwa martwy naskórek skóra jest gładka i odpowiednio przygotowana na kolejne zabiegi. Niestety nie wiem czy produkt jest jeszcze dostępny w katalogu ale myślę że warto. 

Korana krem na dzień i na noc Grecka oliwka o tych produktach pisałam już recenzje TUTAJ

Ziaja krem oliwkowy do twarzy miałam i tą wersję delikatną i tego kremu zielonego opakowań to nie zliczę tyle tego było. Bardzo fajny i uniwersalny produkt co prawda zawiera w swoim składzie parafinę i czasami zdarzało mi się mieć wypryski ale krem nie powodował podrażnień wiec go używałam jakiś czas. Jak na razie to moje ostatnie opakowanie bo gdy zużyje wszystkie kremy do twarzy jakie mam postanowiłam używać kremów jak najbardziej naturalnych (czyli takich co trzeba sobie je samemu zrobić) chce się przekonać czy widać różnicę ale to za jakiś czas :)



Pretty smooth nose oczyszczające płatki na nos - powiem tak nie są najgorsze ale też nie dają jakiś spektakularnych efektów. Jednak ponownie ich nie zakupię wolę czarna maseczkę na  nos która powoduje dojrzewanie i łatwiejsze wyciskanie TUTAJ 
Gillette pianka do golenia ten produkt często gości w moim projekcie denko bardzo go lubię
Eveline płyn micelarny ten produkt recenzowałam już Tutaj nie napisałam mu jednak pozytywnej opinii ale stwierdzam po zużyciu całej butelki że najgorszy nie jest. Zużyłam go do przemywania twarzy po przebudzeniu.

Oriflame balsam do ciała skóra sucha nie wiem dlaczego ale uwielbiam balsamy z tej firmy może dlatego ze nigdy mnie nie uczuliły ani nie spowodowały podrażnień. Często je właśnie stosuje po depilacji bo, mam pewność, że moja skóra nie będzie podrażniona. Nawet będąc w ciąży używałam tylko balsamów kremów z tej firmy, bo po innych mnie skóra swędziała. Nikt nie umiała mi powiedzieć dlaczego chyba takie uroki ciąży. Niektórzy nie lubią tej firmy, że jakaś tandetna mi się wiele produktów sprawdziło rzadko zdarzył się bubel - (od razu zaznaczę nie jestem konsultantką i nic nie mam wspólnego z firmą)

Oriflame nawilżający krem do twarzy - produkt ten często gościł w mojej torebce ze względu na maleńkie opakowanie i praktyczne. bardzo uniwersalny kremik często używałam go również do smarowania rąk bo u mnie kremy do rąk z oriflame nie działają, wiec ich nie kupuję. Konsystencja tego kremiku jest delikatna więc nie pozostawia tłustej warstwy.

Oriflame maska do włosów farbowanych fajny produkt ale nic specjalnego nie robił z włosami używałam niewielką ilość po to żeby móc  lepiej rozczesać włosy  

Babydream oliwka fajny produkt u mojego maluszka ani u mnie nie spowodował podrażnienia więc jak najbardziej polecam . Poza tym nie postawia tłustej warstwy więc świetny również do używania w porze letniej. Wystarczy niewielka ilość i bardzo wydajny.
Joanna jedwab w sumie nie wiem po co kupiłam ten produkt gdy go zobaczyłam u siebie na półce sama się zastanowiłam może z ciekawości . Zużyłam go do połowy i raczej już nie będę używać bo strasznie obciąża moje przetłuszczające się włosy.
 Ale efekt nabłyszczania bardzo mi się podoba

Korana serum do twarzy grecka oliwka o tym produkcie pisałam już przy zbiorczej recenzji zestawu oliwkowego tutaj


care &go szampon przeciwłupieżowy z biedronki świetny produkt gdy potrzebuję takiego mocnego oczyszczenia sięgam własnie po niego. Domownicy tez chętnie go używają:) U mnie nie powoduje podrażnienia świetnie się pieni i ciekawie pachnie. Jak dla mnie za niewielkie pieniądze produkt godny uwagi

Isana krem do ciała granat niestety u mnie się nie sprawdził po aplikacji na ciało mam ochotę go szybko zmyć. Zostawia taka jak dla mnie nieprzyjemną w dotyku skórę i kiepsko się wchłania. Nie zużyłam go do końca więc albo go wyrzucę w kosz albo oddam komuś żeby używał jako krem do rak lub stóp :(

Joanna styling żel nabłyszczający w sumie częściej niż ja używał go mój mąż ale był z niego zadowolona bo dobrze trzymał fryzurę. Co do efektu nabłyszczania nie jest on jakiś spektakularny raczej mało widoczny 

Soraya emulsja do higieny intymnej ten produkt gościł w mojej łazience na stałe i już w niejezdnym projekcie denko się pojawił i chyba na razie nie będę go kupować bo znalazłam równie fajny produkt :) ale polecam go każdemu  u mnie sprawdził się w 100%

Babydream szampon żałuje ze ten produkt tak późno odkryłam bo jest rewelacyjny już mam następne opakowanie. U dziecka nie powoduje żadnych podrażnień świetnie się pieni i myje. Super wymywa pędzle. Ja tez nim myłam włosy ale zauważyłam ze tak jakby mi przez niego ich więcej wypadało wiec odstawiam. Czy wy też miałyście taki problem?

Oral B nić dentystyczna według mnie najlepsza nic dentystyczna jaką miałam okazję używać 

Ocet jabłkowy ze spożywczaka jako płukanka do włosów co prawda zapach sfermentowanego jabłka może nie być przyjemny ale czego to się nie robi żeby ładnie wyglądać. Włosy są błyszczące lśniące niestety zapach utrzymuje się na włosach jakiś czas to zależy od ilości jaką nałożymy. 

Forever young produkty do domowej kuracji na twarz kawasami salicylowy mlekowy migdałowy niestety nie dam radę tego używać zapach alkoholu jest tak niesamowicie mocny. Użyąłm parę razy i nie mam w sumie znania czy działa czy też nie. Jedyne co zauważyłam ze skóra się łuszczy ale to normalny efekt, 


Barwa woda pokrzywowa i woda brzozowa nie polecam nikomu nic te produkty nie robią i śmierdzą alkoholem


A jak tam wasze zużywanie produktów też systematycznie staracie się je wykańczać?




33 komentarze:

  1. babydream zgadzam sie fajna seria nie tylko dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dużo opakowań:) Bebydream szampon dla dzieci też używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe zużycie, Alterre też wykończyłam z pozostałych kosmetyków niektóre marki też u mnie "zasiaduja" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe denko!
    Widze kremy z firmy Korana, ja kupuje od nich mydelka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spore denkoo :)
    Szampon Babydream jest super, a oliwke z tej marki musze zakupic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę Ci ubyło z łazienki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam szamponu z Alterry i przyznam, że według mnie był całkiem fajny. Owszem - słabo się pienił i był dosyć rzadki, ale przynajmniej nie zawierał tych wszystkich SlS, SLES... Zastanawiałam się nad zakupem kremu do ciała z Isany, ale jakoś zawsze odstawiałam go na półkę. Widzę, że nic mnie nie ominęło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam lubię ten Eveline płyn micelarny, ale używam go tylko jak jestem u rodziców, bo dałam go mamie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Isana może sprawdziłaby się na włosach, tak jak jej kakaowa siostra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh ;)
    Też Ci się widzę niezłe denko uzbierało ;)
    Ja się niby staram zużywać systematycznie kosmetyki ale różnie to wychodzi w szczególności jak kupie coś nowego ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Eveline plyn micelarny mialam i tez nie chwale . malo wydajny , zmywac zmywal ale bez rewelacji

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszkę tego masz :) Ja się w końcu muszę wziąć za swoje kosmetyki, bo widzę, że wy dziewczyny macie więcej zużyć, a ja tylko kupuję ;)

    Zapraszam na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzyłabym sobie takich zużyć jak ty, pozazdrośić :) czy tylko ja mam taki problem z sukcesywnym zużywaniem prduktów ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też jest tak że więcej kupuję niż używam ale od czasu do czasu robię przegląd bo mam małą szafke w łazience i wkurzam sie gdy za każdym razem coś wypada

      Usuń
  14. ale dużo tego... :) ja ostatnio mam problem z denkowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. a u mnie krem na dzień dobry się sprawdził bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. F denko, sporo tego, bardzo wielu produktów nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć Gosiu :)
    nominowałam Cię do Liebter Award :)
    zolzamalina.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo kosmetyków oriflame w Twoim denku. U mnie ta firma powoli znika z łazienkowych półek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię nigdy mi nic nie zrobiły więc czemu miałabym ich nie lubieć

      Usuń
  19. Spore denko :)

    Uwielbiam ten płyn micelarny z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę tego się nazbierało :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Płukankami w occie jabłokowym mnie zaskoczyłaś, a w półce mam dwa, które bezużytecznie stoją:) Już wiem co z nimi zrobię:) Pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń
  22. Szukałam wody pokrzywowej z Bawarwy bo słyszałam, że działa na wypadające włosy - alkohol trochę mnie odstraszył. Mówisz że nic nic? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czujesz tak jakbyś sobie zwykłym spirytus zaaplikowała nie zauważyłam nic zużyłam połowę i resztę wylałam. Tez kupiłam bo gdzieś przeczytałam ze niby takie cuda działa :P nie polecam

      Usuń
  23. Duże to denko, krem oliwkowy bardzo lubię i często do niego wracam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam ochotę od dłuższego czasu na wodę brzozową ale nie tej firmy ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Super denko ! Ja z tych kosmetyków używałam tylko emulsji do higieny intymnej firmy soraya i tak jak ty jestem nia zachwycona ! Na stale produkt ten zagościł w mojej łazience bo jest naprawdę rewelacyjny - delikatny super myje pielęgnuje nie podrażnia nie uczula nawet delikatnych. Naprawdę super sie sprawdza! Ma przyjemny zapach, jest wydajny w przystepnej cenie i wygodnym opakowaniu :) Polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.