Nivea balsam ujędrniający do ciała Q10 plus

Opowiem wam o balsamie. Na pewno go znacie jeśli tego akurat nie używałyście to pewnie inne z tej firmy, bo jest z czego wybierać asortyment jest duży. Mowa dziś będzie o Nivea balsam ujędrniający do ciała Q10 plus.
 -to jest moje drugie opakowanie tego balsamu co prawda stosuję też inne produkty do ciała, ale często sięgam bo dobrą sprawdzoną nivejkę.


-opakowanie plastikowe twarde 400ml wygodne
-firma często zmienia kształt opakowania myślę że wcześniejsze były dużo fajniejsze wizualnie
-zapach prześliczny bardzo mi się podoba utrzymuje sie po aplikacji przez jakis czas 
-świetnie sprawdza się po depilacji nie powoduje podrażnień a powstałe likwiduję i przynosi ukojenie
- bardzo dobrze nawilża nie jest tłusty szybko się wchłania nasza skóra po użyciu jest miła przyjemna i pachnąca
-konsystencja rzadka przez co dobrze się rozprowadza
- co do właściwości ujędrniających nie zauważyłam ponieważ nie stosuję go codziennie 
- nie mam do niego żadnych zastrzeżeń i pewnie nie raz go jeszcze kupię bo w tej buteleczce niewiele mi już zostało.




Jakie balsamy polecacie?

19 komentarzy:

  1. Już nie raz ten balsam mnie przyciągał, chciałam się na niego zdecydować... jednak nic pozytywnego jeszcze nie słyszałam :-) Będę musiała wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to w ogóle tak średnio wierze we właściwości ujędrniające balsamów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dziewczyny
    a co do balsam nivea,to nie kubie bo dla mnie wszystkie z nivea pachna I dzialaja identycznie x x

    OdpowiedzUsuń
  4. szukam właśnie jakiegoś fajnego balsamu, chyba się na niego skuszę, wcześniej go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję "zwycięscom" :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam olej kokosowy, naturalny preparat bez chemii i całego sztucznego składu. Jest rewelacyjny i pięknie pachnie kokosem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś się nie przekonałam do takich balsmów ujędrniających;)
    Gratuluję dziewczynom;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam balsamu z nivea,ciekawa jestem czy jest dobry;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się ciesze dziękuje już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwycięzcom :)
    Lubię balsamy Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten balsam, ale mi nie przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale radość-dziękuję bardzo, już do Ciebie piszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam okazji go testować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam Cię do akcji kolorowe lato na paznokciach :)
    http://mojakosmetycznapasja.blogspot.com/2013/05/akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa recenzja, fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.