HAUL ZAKUPOWY a miałam nic nie kupować ale się nie da

Jak wiadomo niedługo dzień dziecka pokażę Wam fajna zabawkę, jaką udało mi się nabyć dla maluszka. Podpatrzyłam ją będąc u lekarza moje dziecko aż piszczało z zachwytu jak zobaczyło tam chyba była krówka. Wiec postanowiłam nabyć takiego dmuchanego stwora na alegro nazywa się to skoczek ja kupiłam jelonka. Kupiłam też piłkę przy okazji do skakania, ale okazała się dziurawa i ucieka powietrze.



Kupiłam też trochę kosmetyków głownie zapas żeli do mycia ciała, bo to najbardziej schodzi  z Oriflame jakoś tak przyzwyczaiłam się do nich, bo mają ciekawe zapachy.

z Avonu 

zapas następny szamponu po który najczęściej sięgam oraz balsamy do ciała które są całkiem fajne.

Odwiedziłam też biedronkę gdzie zakupiłam z ciekawości płyn micelarny, który tak ostatnio na każdym blogu jest opłakiwany, że niby wycofują  oraz maseczki, które się tam ostatnio pojawiły bardzo mi spasowały, dlatego poszłam po kolejne 2 sztuki  oczyszczająca już miałam bardzo fajna wzięłam też na trądzik zobaczymy. Zmywacz do paznokci, bo akurat mam w domu tylko z avonu, którym się nie da zmyć lakieru bubel. 


 W rossman kupiłam nowość lakier do włosów taft ciekawa jestem. Ale coraz częściej zastanawia mnie ten z isany miałyście może?

Poszalałam na maksa, ale bedę mieć spokój na jakiś czas często tak się też dzieje gdy potrzebuje zrobić rodzinie jakiś prezent to zapas się przydaje i pewnie będzie tak tym razem ale zobaczymy.

14 komentarzy:

  1. Z Avon senses mam dwa inne żele, są świetne :). Należę do grupy blogerek, które nie polubiły się z micelem z Biedronki. Duże zakupy, ale u mnie też się takie szykują ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam z ciekawości ten płyn micelarny bo w sumie grosze kosztuje

      Usuń
  2. super prezent dla maluszka :) ja też lubię żele z Avonu i kupuje je na zapas :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zapasy ;-) Pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, niebawem Dzień Dziecka - muszę coś znaleźć dla swojej chrześnicy;) Obfite zakupy, ale za to masz spokój na długi czas;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zapasy, zasze coś wpadnie w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie zapasy! Jak dla 10osobowej rodziny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze ktoś wpadnie i coś mi podwędzi bo fajne

      Usuń
  7. Wow cóż za zapasy ogromne:-) imponujące. A prezent super !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajoweee produkty !!
    Skoczek dla malucha jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha ja każdy post zakupowy powinnam tak podpisywać zawsze sobie obiecuje to już ostatni lakie,r ostatni balsam itp Śliczna krówka czy co to tam jest i uroczy bobas a zakupów zazdroszcze wszystkie fajnusie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. no trochę tych zakupów jest ;-) ale i tak z całego posta najbardziej podoba mi się maluch na jelonku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy, a maluszek jak widać zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak tylko zobaczylam zabawke dla dziecka wiedzialam gdzie ja mozna spotkac no u lekarza:) moja mala tez skakala z radosci na widok reniferka tamten byl w kolorze czerwonym:)ja tez zrobilam pare zakupow ale tych bardziej bizuteryjnych;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.