PROJEKT DENKO 2 2013

 PROJEKT DENKO 2 2013


Witajcie kochani !!!


Po nowym roku postanowiłam sobie, że wszystkie zalegające kosmetyki zużyję i idzie mi to całkiem nieźle zwłaszcza pielęgnacja. Zapraszam, więc na długa listę produktów, które udało mi się skończyć w ostatnim czasie. Napisałam też do każdego produktu krótka recenzję, co o nim myślę, żeby was nie zanudzać osobnymi postami do każdego produktu. Cieszę się, że w końcu mogę te puste opakowania wyrzucić i co najważniejsze będę mogła robić to co tygryski lubią najbardziej iść na nowe zakupy i poszukać fajnych produktów.
Zapraszam do poczytania o produktach, które używałam i jeśli macie jakieś sprawdzone fajne kosmetyki polećcie mi coś co warto kupić.

Bloga prowadzę od niedawna wiec  produktów jest trochę chciałam Wam przybliżyć co stosowałam i jak się u mnie sprawdziło
Moja skóra twarzy jest mieszana z drobnymi naczynkami,  czasami pojawiają się jakieś wypryski, ale teraz bardzo rzadko, ponieważ znalazłam odpowiednie produkty do mycia twarzy oto one:

LA ROCHE –POSAY EFFACLAR oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej 400 ml -produkt z pompką ułatwiającą aplikację - niezwykle wydajny duża pojemność 400ml starczy na długo - wystarczy niewielka ilość, aby dokładnie oczyścić skórę - łagodnie myje oczyszcza - odpowiedni do skory wrażliwej - nie powoduje podrażnień - działa przeciwzapalnie - reguluje wydzielanie sebum i zmniejsza przetłuszczanie się _skóra jest czysta odświeżona dobrze zmywa makijaż - nie powoduje ściągnięcia, ani żadnego dyskomfortu - w swoim składzie ma wodę termalną - nie zawiera mydła - polecany jest również do oczyszczania oprócz twarzy dekoltu i pleców - czasami go też stosuje do całego ciała gdy wyskoczą mi jakieś wypryski świetnie sprawdza się - łatwo dostępny praktycznie w każdej aptece gdzie również możecie dostać sporo próbek z tej firmy mam już kolejne opakowanie

IWOSTIN PURRITIN żel myjący do skóry tłustej skłonnej do zmian trądzikowych 300ml - produkt z pompką co ułatwia aplikację -oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń - dokładnie zmywa makijaż gdy przecieram twarz tonikiem wacik jest czysty - wypryski stają sie mniej czerwone _ nie wysusza -nie podrażnia - działa przeciwzapalnie hamuje rozwój bakterii - pielęgnuje skórę łagodzi podrażnienia - ogranicza powstawanie pryszczy a już powstałe minimalizuje _ przyśpiesza gojenie - reguluje wydzielanie sebum przez co skóra się mniej przetłuszcza - nie zawiera mydła - dostępny w każdej aptece - zawiera wodę termalna z iwonicza zdrój – wydajny cena przystępna

Gdy zaczęłam stosować te oba produkty na zmianę wygląd i stan mojej skóry twarzy poprawiał się. Przestały wychodzić mi wypryski czasami się jakiś pojawi ale wtedy stosuje preparat punktowy i znika. Żele dobrze oczyszczają skórę twarzy, makijaż bardzo ładnie schodzi. Oba te produkty na dobre zagoszczą w mojej pielęgnacji twarzy.

Johnson's Baby Oliwka na dobranoc 200 ml -zakochałam się w zapachu tego produktu. Oliwka na dobranoc zawiera aromatyczny kompleks NaturalCalm™, który delikatnie odpręża i uspokaja skórę. Produkt odpowiedni dla dzieci jak i dorosłych do mycia jak i nawilżania  Wyjątkowo szybko się wchłania nawilża skórę - nie jest tłusta, nadaje  delikatność i piękny zapach, nie uczula. Oliwka pachnie obłędnie delikatną lawendą zapach unosi się w trakcie mycia i pozostaje wyczuwany nawet po kąpieli przez jakiś czas. Produkt bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i pewnie kupie jeszcze nie raz - bardzo przyjemnie się stosuje. Produkt odpowiedni w stosowaniu przy małych dzieciach, ponieważ zakrętka skonstruowana jest w taki sposób, żeby dzieci nie mogły się dostać do produktu.
Oriflame oliwka dla dzieci 150ml Zawiera ekstrakt z lipy ma delikatny zapach, który bardzo mi odpowiada. Formuła nie jest tłusta, bardzo fajnie nawilża po kąpieli i szybko się wchłania - nie powoduje uczuleń stosuję ją u mojej córci i nie dostała uczulenia a ma takową tendencje. Jedyny minus to mało wydajna, ponieważ jest rzadka i szybko mi się skończyła. Zużyłam kilka opakowań. Bardzo fajny produkt – długo nie była dostępna w katalogu ale powróciła cieszę się bardzo bo go bardzo lubię.
BAMBINO Oliwka pielęgnacyjna z witaminą F 300ml to produkt kultowy nie ma chyba osoby, która by nie znała tego produktu. Jedni pewnie lubią inni nie. Używam oliwek po kąpieli na mokre ciało i zawsze mam duży wybór w ąłzience, ale zawsze mam też tą. Dla mnie dużo lepsza jest od oliwki hipp, Ilość zużytych opakowań naprawdę dużo. Bardzo ja lubię skóra po użyciu tego produktu jest promienna nawilżona gładka.  Oliwka natłuszcza skórę jest bardzo tłusta. Najlepiej stosować ją gdy nam się nigdzie nie spieszy, aby miała czas na wchłonięcie, ponieważ nałożona zbyt duża ilość może pobrudzić ubranie. Produkt niezwykle wydajny, wystarczy niewielka ilość. Polecam do skóry wrażliwej, delikatnej, skłonnej do podrażnień, suchej. Nie powoduje uczuleń, może być stosowana od pierwszych dni życia co świadczy o tym, iż jest niezwykle delikatna. U mojego maluszka też się sprawdziła więc stosujemy oboje.

Alverde  Pielęgnacyjny olejek z wyciągiem z dzikiej malwy z nowej serii "Szczęśliwa Mama" 100 ml Stosowałam ten  i dalej stosuje po ciąży, która pozostawiła na moim ciele rozstępy, zwłaszcza na brzuchu. Stosuje olejek rano i wieczorem masując przez kilka minut miejsce z rozstępami. Stwierdzam, że rozstępy nie znikły całkowicie ale się troszkę zmniejszyły, wygładziły, stały się mniej widoczne. Stosuje też ten produkt po kąpieli na mokre ciało. bardzo fajnie nawilża, skóra jest gładka jędrna. Zapach taki sobie mógłby być lepszy. Opakowanie szklane z dozownikiem ułatwiającym aplikację. Kompozycja ekstrakt z dzikiej malwy, olejk z wiesiołka, olejk z oliwek i olejk jojoba.
Skład: Glycine Soja (Oil), Helianthus Annuus(Seed Oil), Olea Europaea (Fruit Oil), Oenothera Biennis (Oil), Simmondsia Chinensis (Seed Oil), Malva Sylvestris (Flower Extract), Helianthus Annuus (Seed Oil), Parfum, Tocopherol, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate
ALVERDE olejek do włosów suchych i łamliwych 50ml Olejek odżywia skórę głowy, nawilża sprawia, że po zastosowaniu skóra głowy swędzi mniej. Włosy są odpowiednio nawilżone, zregenerowane i pełne blasku, miękkie. Opakowanie plastikowe co jest bardzo fajne, bo nie muszę się bać uszkodzenia, gdy spadnie na płytki w łazience, praktyczny dozownik ułatwiający aplikacje.
 Minusy : opakowanie jest malutkie tylko 50 ml. Co przy regularnym stosowaniu jest to mała pojemność.  cena za 50 ml trzeba dać około 25 zł + przesyłka, ograniczona dostępność produkt można kupić albo w Niemczech albo przez internet. Gdyby te produkty były bardziej dostępne na pewno bym coś jeszcze kupiła. Kompozycja olejku zawiera olejek arganowy, wyciąg z migdałów oraz ekstraktu z korzenia łopianu.
SKŁAD:Glycine Soja Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride, Argania Spinosa Oil*, Juglans Regia Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Arctium Lappa Extract*, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum**, Limonene**, Citral**, Linalool**, Geraniol**, Citronellol**
ALVERDE peeling żel do mycia ciała z wiórkami kokosowymi 150 ml Skusiłam się na ten produkt po przeczytaniu opisu producenta niestety, mocno się rozczarowałam. Produkt jest beznadziejny zapach kwiatu lotosu połączony z kokosem też nie jest jakiś rewelacyjny dla mnie śmierdzi. W trakcie mycia wiórki kokosowe zostają na skórze ciężko je spłukać. Nie zauważyłam żadnych właściwości peelingu nie złuszcza naskórka. Zmordowałam ten produkt jakoś, ale więcej nie kupię nie polecam.

BIOVAX Intensywnie regenerujący szampon odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne 200ml – z tej firmy tylko ten szampon polubiły moje włosy reszta się nie sprawdziła – włosy po nim są miękkie, puszyste odżywione _nie zawiera sls, parabenów, dlatego po nim skóra głowy mnie nie swędzi jak po innych z tej firmy _ dość dobrze się pieni jak na szampon bez sls, ale gdy mamy przetłuszczone włosy to ciężko się nim myję wydaje mi się wtedy ze słabo oczyszcza włosy _ przyjemny mleczny zapach _ włosy dobrze się po nim rozczesują, ale czasami należy użyć odzywki _cena przystępna _ nie wszędzie można go dostać.
BIOVAX Dwufazowa odżywka bez spłukiwania z tej samej serii 150 ml w sprayu - wystarczy spryskać i włosy lepiej się rozczesują niestety według mnie nawet niewielka ilość obciąża moje przetłuszczające się włosy. Od czas do czasu stosuje zwłaszcza gdy używam jakiegoś wysuszającego szamponu i gdy zależy mi na szybkim rozczesaniu, ale nie jest to produkt bardzo potrzebny w sumie nie robi nic z włosami specjalnego. Włosy są miękkie, ale nie ułatwia jakoś specjalnie rozczesywania. Ponownie nie kupię jakoś zmordowałam.
Biovax A+E serum wzmacniające 15 ml produkt ślicznie pachnie takimi męskimi perfumami co prawda zapach nie utrzymuje się jakoś specjalnie długo ale przyjemnie się aplikuje ponieważ posiada pompkę. Końcówki włosów są nawilżone wygładzone błyszczące. Raczej nie polecam serum na cała długość włosów, konsystencja jest w formie olejku i obciąża włosy coś jak jedwab do włosów. Produkt wydajny wystarczy nanieść niewielką ilość do uzyskania fajnego efektu. Suche końcówki ładnie nawilża, sprawia że wyglądają estetycznie.
Intensywnie Regenerująca maseczka keratyna + Jedwab 250 ml zakupiłam ten produkt, bo zobaczyłam, że jest keratyna i jedwab, myślę sobie pewnie fajny będzie ale według mnie niczym się nie różni od pozostałych. Zachwalano, gdy się pojawił na rynku już wolę tę maskę mleczną niż jego Dla mnie coś w stylu jak zwykła odżywka nie ma różnicy w stosunku do pozostałych masek zużyłam, ale bez rewelacji, raczej ponownie nie kupię chyba, że ten nowy produkt z olejkiem arganowym
PILOMWAX  Nawilżająca i regenerująca maska przeznaczona szczególnie do pielęgnacji włosów przetłuszczających się i wymagających silnego nawilżenia oraz do włosów z łupieżem suchym 240ml. ten produkt odkryłam przypadkiem  i jestem zadowolona już zakupiłam inne maski z tej serii Produkt bardziej mi odpowiada. Zapach śliczny, konsystencja jasno niebieskiego  musu. Nie odciąża włosy są miękkie, sypkie, przyjemne w dotyku, sprężyste nawilżone. Przyjemnie się go stosuje opakowanie podobne do biovaxu, chyba się skuszona jakiś szampon z tej firmy.

ORIFLAME  bioclinic krem redukujacy zaczerwienienia na dzień i na noc. Krem jest w tubkach 30 ml z wygodnym aplikatorem wystarczy nacisnąć pompkę. W wersji na dzień chyba jest dodane trochę podkładu, ponieważ po nałożeniu koloryt cery jest wyrównany. Według producenta krem jest na zaczerwienienia i naczynka i w 100% się zgadzam. Stosując oba te produkty stan i wygląd mojej cery się poprawił drobne naczynka zmniejszyły się i lub poznikały. Ogólnie bardzo fajne kremiki. Minusem tych kremików oprócz ceny która jest dość wysoka. Producent zaznacza jeśli przestaniemy używać skóra wraca do stanu przed stosowania. To trochę kiepskie.

FACELLA płyn do higieny intymnej i do mycia całego ciała wiele dziewczyn z you tube używa go jako szampon do włosów. Niestety nie rozumiem fenomenu tego produktu, według mnie nic specjalnego nie robi i nie jest fajny do włosów. Jak zdążyłam zauważyć włosy po nim wypadają, skóra głowy jest ściągnięta, czuję się jakbym miała nieumyte włosy. Do ciała też niespecjalnie się sprawdza skóra jest sucha i szorstka nic specjalnego. Zużyłam, ale więcej nie kupię
Garnier kwiat lipy szampon do włosów przetłuszczajacych się. Fajnie zmywa olejki do włosów, sprawia, że są puszyste, miękkie ale bez szału. Fajne są tylko po umyciu a na drugi dzień beznadziejne. Pieni się bardzo dobrze taki szampon jak każdy inny. Czy bym go kupiła ponownie raczej nie, wolę poszukać innego szamponu - nie jest ona odpowiedni dla mnie.
Avon malina hibiskus do skóry głowy wrażliwej . jedynym plusem jaki jest w tym szamponie to zapach, ślicznie pachnie i utrzymuje się na włosach a  w połączeniu z płukanka z yves rocher octową z malin włosy pachną malinkowo. Szampon niby do wrażliwej skóry głowy, a tak niesamowicie wysusza włosy i skórę, że do codziennego stosowania odpada. Raz na jakiś czas gdy chcemy przesuszyć włosy można użyć. Pieni się i to bardzo. Odżywka z tej serii też nie wiele nawilża włosy. Obecnie używam jej do golenia nóg, też średnio się sprawdza w tej roli. Jak dla mnie to sama chemia bez żadnych składników odżywczych a niby do wrażliwej skóry. Nigdy więcej.

GREEN PHARMACY olejek łopianowy ze skrzypem polnym przeciw wypadaniu włosów
GREEN PHARMACY  olejek łopianowy z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu przeciwłupieżowy
GREEN PHARMACY  olejek łopianowy z czerwoną papryką - stymuluje wzrost włosów
szukałam takiego w miarę taniego a fajnego olejku i znalazłam te olejki są niedrogie koszt to około 7 zł. Włosy są miękkie, skóra głowy mnie nie swędzi, dlatego kupiłam 3 rodzaje. Czasami mieszam je ze sobą i dodaje olejek rycynowy. Koszt tej mikstury nie jest duży, więc czasami można więcej nałożyć Jestem z nich zadowolona, choć skład jest praktycznie taki sam każdego z nich.

 nawilżają _ odżywiają _ moja skóra głowy bardzo je lubi i nie swędzi _nie powodują podrażnień _są gęste ale bardzo łatwo się je zmywa szamponem _moja skóra głowy ma tendencje do rogowacenia się mam coś takiego jak suchy łupież dlatego nakładam raz i przeczesuje gęstym grzebieniem i jeszcze raz nakładam pozostawiam na jakiś czas przeczesuje. Grzebień zbiera łuski gdy umyje włosy szamponem wysuszę przejadę ręka i czuję, że na skórze głowy nie ma żadnych zrogowaceń. Powtarzam taki zabieg raz w tygodniu. 
GREEN PHARMACY nawilżający olejek kąpielowy drzewo herbaciane 2w1 może być. Stosowany również pod prysznic. W ostatnim czasie namiętnie go używałam i jak się skończył mam ochotę na inne zapachy. Olejek  ten co prawda  nie miał jakiegoś ślicznego zapachu taki ziołowy, ale skóra jest gładka, przyjemna w dotyku, delikatna, nawilżona jak dla mnie super.
GREEN PHARMACY masło do ciała róża piżmowa zielona herbata używanie tego produktu szło mi bardzo opornie, może przez zapach, który nie bardzo mi odpowiada, ale jak ktoś lubi zapach różany będzie zadowolony. Masło jest w formie delikatnego musu dosyć dobrze się rozprowadza ale wole balsamy olejki niż masła. Po zaaplikowaniu go na skórę mam ochotę wejść pod prysznic i zmyć to z siebie, ponieważ jestem tłusta, lepię się. Skóra jest gładka, nawilżona, zapach utrzymuje się w trakcie aplikacji, ale nie jest trwały. Kosmetyk dostałam - można go kupić  w sklepie coś w stylu superpharm apteka połączona z drogeria,  ale nie kupiłabym go ponownie. Nie mam ochoty się mordować z produktem.


DETTOL  antybakteryjne mydło w płynie firmy, pojemność 250 ml, z dozownikiem mydło zabija 99,9%bakterii. Zakupiłam ten produkt do mycia gąbki na której kąpałam dziecko w wanience, żeby zachować choć trochę higieny, do mycia wanienki oraz do dezynfekcji rąk.Mydło z praktycznym dozownikiem.Jak jest tego produktu połowa to ciężko się używa. Według producenta mydło zabija 99,9%bakterii oraz zapewnia skórze delikatną ochronę i świeży zapach. Zapach bardzo ładny, świetnie pachnie polecam.
Taft glanz lakier do włosów  ten lakier dostała do farby gratis, którą kupuję. Zużyłam go i lubię lakiery taft ale ten jest beznadziejny. Po spryskaniu włosy są jakby mokre i robią się tłuste na drugi dzień. Nie polecam dobrze, że miał taka małą pojemność bo mi nie spasował.
PIERRE RENE bezacetonowy zmywacz do paznokci z odżywką 145ml zmywacz jest świetny, zmywa nawet lakier z brokatem i różnymi malowidłami. Jestem z niego zadowolona cena też nie jest jakaś kosmiczna dostępny w drogerii natura.

Eva Natura Herbal Garden Dwufazowy płyn do demakijażu oczu z ekstraktem z ziela świetlika 150 ml Produkt pozytywnie mnie zaskoczył w niezwykle delikatny sposób usuwa makijaż _nie powoduje pieczenia żadnego dyskomfortu gdy dostanie się do oka _ pielęgnuje i nawilża wrażliwą skórę wokół oczu _ nie pozostawia tłustej warstwy od razu można nałożyć ponownie makijaż _ skutecznie usuwa makijaż co do wodoodpornego to nie posiadam takiego, więc nie testowałam _ bezpieczny dla osób noszących szkół kontaktowe co sprawia, że jest niezwykle delikatny, cena nie jest wygórowana około 12 zł zawiera ekstrakt ze świetlika _ produkt wydajny dostępny np. w Rossmann mój ulubiony obecnie płyn do demakijażu oczu warto wypróbować.
Bielenda avokado Płyn do demakijażu oczu 125 ml  Zużyłam kilka buteleczek bawełna bo wydawało mi się że nie ma lepszego i skutecznego produktu za tak niewielka cenę. Kupiłam też avokado, ale gdy zaczęłam używać też inne produkty innych firm stwierdzam, że ten płyn do demakijażu nie jest taki fajny. Plusem jest to, iż zmywa makijaż, nawet sobie radzi ale gdy dostanie się do oczu sprawia dyskomfort. Poza tym po nałożeniu odczuwam dziwne uczucie jakbym miała zamglony obraz przez jakąś chwile. Produkt dostępny wszędzie, niska cena, wydajny. Według mnie lepsza była bawełna niż avokado ten płyn skończyłam, ale więcej nie kupie.



Używałyście któregoś z tych produktów.Zapraszam do komentowania z chęcią poczytam co myślicie, czy zgadzacie się z moją opinią.



12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ale wszystkim mówię że mam mało kosmetyków to ściema
      lubię kupować kosmetyki

      Usuń
  2. super uwielbiam denko, nie długo zrobię u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post! I Ciekawie napisane recenzje :) zaciekawiłaś mnie tym żelem do mycia twarzy effaclar muszę kupić jak tylko zużyję aktualne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej ciesze się gdy udaje mi się zużyć produkt do końca. bo wiem, że pieniądze które wydałam były wydane dobrze, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że obecnie do codziennej pielęgnacji twarzy używam jedynie produktów aptecznych. Próbowałam już wielu specyfików - na mojej półce gościł Iwostin, Pharmaceris oraz La Roche-Posay. Teraz mam fazę na ten ostatni. Z uwagi na ciężki stan mojej skóry (trądzik, blizny, przebarwienia) nauczyłam się sięgam jedynie po specjalistyczne środki. I tym sposobem używam wody micelarnej, toniku i kremu na niedoskonałości z La Roche-Posay. Na dniach planuję wpaść do apteki i powiększyć swoją kolekcję o żel do mycia twarzy z tej firmy. ponieważ Pharmaceris do cery trądzikowej już jest u mnie na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś nie miała okazji stosować nic z Pharmaceris może spróbuję

      Usuń
  6. "GREEN PHARMACY olejek łopianowy ze skrzypem polnym przeciw wypadaniu włosów" stosowałam wiele środków przeciw wypadaniu włosów,ten również jednak takie sprawy nalezy leczyć "od wewnątrz" a nie olejkami, szamponami. Zapewne takie srodki jedynie wzmacniają cebulki wlosów ale jak włos ma wypaśc to wypadnie. Okazało sie, że mam za mało żelaza w organiźmie i po pół rocznej kuracji(diety bogate w żelazo, tabletki) wszystko wróciło do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. effaclar <3 rewelacyjny żel! towarzyszy mi od wielu lat, w sumie nie znalazłam innego tak dobrego, pomógł mi w walce z paskudnym trądzikiem.
    niestety olejki łopinowe green pharmacy mi nie służą :(

    OdpowiedzUsuń
  8. spora kolekcja :) mi olejki z green pharmacy też nie koniecznie leżą :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.