ASTOR stimulong tusz stymulujący wzrost rzęs

Astor StimuLong
Tusz stymulujący wzrost rzęs z kompleksem Bio-Active

Mascara nowej generacji Stimulong zawdzięcza swoje działanie unikalnemu kompleksowi Bio-Active który w połączeniu ze szczoteczką Flexi-Brush za jednym pociągnięciem wydłuża rzęsy a dodatkowo stymuluje ich wzrost. Formuła mascary Stimulong to przyjemność aplikowania, bez grudek i rozmazywania. Formuła mascary jest szybko schnąca, wyjątkowo delikatna i utrzymuje się na rzęsach do 15 godzin. Rzęsy są niezwykle długie i pogrubione oraz intensywnie pielęgnowane. Mascara jest również łatwa w demakijażu. Unikalna, klinicznie przetestowana, przedłużająca rzęsy mascara. STIMULONG została stworzona aby w widoczny sposób wspomagać zdrowy wzrost rzęs. 

Tusz dostałam w prezencie do wyboru miałam też inne tusze tej firmy, ale zdecydowałam się na ten.

-opakowanie bardzo ładne, uchwyt śliski, reszta matowa, fajnie się go trzyma w dłoni podczas malowania, produkt wizualnie bardzo ładny
- szczoteczka silikonowa, mała dobrze się go aplikuje, ładnie rozczesuje rzęsy, fajnie maluje dolne rzęsy
- według producenta maskara ma stymulować wzrost rzęs niestety, takiego efektu nie zauważyłam, ale od czasu gdy stosuje ten tusz podczas demakijażu nie wypadają mi rzęsy. Przeważnie jak zmywałam oczy zawsze jakaś rzęsa została na waciku, a teraz nic nawet na policzkach w trakcie dnia nie zauważam, żeby mi wypadały, więc nie wiem czy to dzięki używaniu tego tuszu czy może struktura moich rzęs się poprawiła.
- tusz nie daje jakiś spektakularnych efektów, przereklamowany produkt, nie wydłuża, nie pogrubia jakoś specjalnie. Ma całkiem odwrotne działanie niż pisze producent, daje raczej efekt naturalny. Gdy wam się spieszy i nie macie czasu na jakieś dokładne wy tuszowanie rzęs tylko takie żeby je zaznaczyć, podkreślić, że w ogóle macie rzęsy - ten tusz będzie Oki
- duży minus - wolno schnie na rzęsach, więc trzeba uważać i warunkach wilgotności też się nie sprawdza, bo odbija się na powiece
- nie kruszy się w ciągu dnia, nie osypuje, raczej dobrze tolerowany przez oczy

Podsumowanie: tusz jest średniej jakości, gdybym miała go kupić to bym wolałabym inny.  

2 komentarze:

  1. Miałam ten tusz, więc się wypowiem. Zgadzam się z tobą, że dzięki niemu NIE wypadają rzęsy i nie kruszy się, co bardzo cenię w tuszach. Nienawidzę tego, że muszę dlugo czekac aż wyschnie, a zazwyczaj spiesze sie na uczelnie ;/ Osobiście chyba nie kupie go drugi raz. Recenzje bardzo rzetelna.

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja się wypowiem: tuszu używam od ok. 2lat, jak dla mnie najlepszy tusz jaki miałam, szczoteczka jest naprawdę super - mi osobiście bardzo fajnie się nią malowało rzęsy; jako posiadaczka (szczęśliwa) i tak długich rzęs, ten tusz dodatkowo je podkreślał. Niestety od dłuższego czasu nie mogę go nigdzie dostać, jak się okazało Astor wycofał go ze swojego portfolio... bardzo mi przykro z tego powodu, bo tak jak mówię - niewiele jest tuszy, które są tak fajne jak ten...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.