Benecos sypki puder mineralny oraz puder w kompakcie.

Już kiedyś miałam styczność z kosmetykami marki Benecos. Nie pamiętam co dokładnie wtedy miałam, ale byłam zadowolona. Postanowiłam tym razem wypróbować mineralny puder oraz puder matujący. Akurat dobrze się złożyło, bo byłam na wakacjach i troszkę się opaliłam, dlatego mogłam sobie pozwolić na odcienie troszkę ciemniejsze, niż zwykle. Jeśli ciekawi Was jak kosmetyki sprawdziły się. Zapraszam
Do testów wybrałam sobie naturalny puder w kompakcie w kolorze Sand oraz sypki puder mineralny w odcieniu medium Beige 

Naturalny sypki puder mineralny
Puder mineralny w odcieniu ciepłego, średniego beżu skutecznie maskuje wszelkie niedoskonałości, matuje i wygładza cerę. Puder powoduje, że skóra wygląda na aksamitnie gładką. Nie uczula i nie podrażnia delikatnej skóry twarzy. Opakowanie zawiera gąbeczkę do aplikacji.

Naturalny puder w kompakcie
Puder jest subtelnym i wielozadaniowym kosmetykiem do makijażu twarzy, który łączy w sobie funkcję podkładu, pudru i korektora. Nie tworzy efektu maski i jest bardzo wydajny. stanowi idealne wykończenie makijażu.

Oba produkty świetnie nadają się do wykończenia makijażu. Bardzo dobrze współgrają z każdym podkładem, nie tworzą efektu maski oraz nie ważą się. W ciągu dnia cera wyglądają bardzo ładnie, naturalnie. Ich krycie jest średnie, dlatego najlepiej wyglądają nawet na bardzo delikatnej warstwie podkładu, niż solo. Jestem mega zadowolona, bo moja cera nigdy nie wyglądała tak dobrze. 

Pudry dostępne są w sklepie biobeauty.pl

2 komentarze:

  1. Przy okazji wypróbuję, widziałam też w Helfach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Firmy w ogole nie kojarze, ale skoro produkty sie sprawdzaja, to jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.