Oriflame Amazing Pardise - wspomnienie z wakacji


Do niedawna w katalogu Oriflame można było kupić tylko jeden wariant wody Paradise, który został wydany w 2011. Swoją drogą zapach bardzo ciekawy i długo utrzymujący się. Ma w sobie ogrom optymizmu, radości, słońca z odpowiednią dozą pikanterii. Wakacje 2016 przyniosły nam nowość o wdzięcznej i niezwykłej nazwie Amazing Paradise. Zapach przywołuje wspomnienia z wakacji i mam nieodpartą chęć zanurzyć się w głębinie lazurowej wody.
Fascynujący, jedyny w swoim rodzaju klejnot luksusowego świata zapachów. Rzadka nuta Paradise Drop została stworzona na wyłączność Oriflame i to właśnie dzięki niej kreacja jest tak unikalna. Zapach rzadkich, egzotycznych kwiatów otaczają akordy drzewne i cytrusowe, kreując niezapomnianą kompozycję o iskrzącym, musującym charakterze. 
Moja opinia: 
● Buteleczka ma identyczny kształt, jak klasyk, zresztą korek też jest taki sam tylko niebieski. Niewątpliwie kolor butelki idealnie pasuje do tej wody i przypomina o wakacjach na gorącej plaży. Cudnie też prezentuje się na toaletce. Całość zapakowana w kartonik, który kupujemy oryginalnie zafoliowany. 
● Kompozycja zapachowa to mieszanka egzotycznych aromatów, wytwornych i rozgrzewających woni drzewnych, a także energetycznych linii cytrusowych. Nutami głowy są kwiat mandarynki, gujawa i liść fiołka; nutami serca są malina i jaśmin; nutami bazy są piżmo, wanilia i choinka. 
● Znane kreatorki zapachów Evelyne Boulanger i Alexandra Carlina stworzyły Amazing Paradie w 2016. Podczas procesu tworzenia wykorzystały innowacyjny proces ekstrakcji - technikę "headspace" Dzięki temu udało im się uchwycić pełnię aromatu Paradise Drop. Ponoć drobny kwiatek został odnaleziony w głębi ekwadorskiego lasu. Jest niezwykle rzadki i wyobraźcie obie, że ta maleńka roślina zakwita raz na trzy lata. 
● Perfumy utrzymują się na mnie 3-4h. W katalogu na pachnącej stronie zapach nie jest w 100% odzwierciedlony, bo na żywo prezentuję się dużo lepiej. Nie polecam sprawdzania zapachu psikając w zakrętkę. Nie wiem, dlaczego, ale ten zapach dużo lepiej prezentuje się, gdy spryskamy nim nadgarstek i odczekamy chwilkę. Amazing Paradise jest dla tych, co lubią poświęcić chwilę na delektowanie się zapachem. 
● Cena 82zł 50zł do kupienia na www.iperfumy.pl

Zapach jest niesamowicie oryginalny, świeży i bardzo ładny. Bardzo lubię poznawać zapachy marki Oriflame, bo niektóre potrafią mnie zaskoczyć zarówno swoją trwałością, jak i jakością. Amazing Drops zamknięta we flakonie może z powodzeniem towarzyszyć nam podczas wakacyjnych randek, spacerów przy księżycu czy gorących nocy.


16 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam fanką Oriflame, jednak zawsze teściowa zamawiała mojemu facetowi męskie perfum i były naprawdę przepiękne i długotrwałe :) może kiedyś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, choć nie jestem fanką tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda zachęcająco i wydaje mi się że polubiłam bym się z nim.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi bardzo kusząco ;) Zatyczka buteleczki urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tego zapachu, wygląda obiecująco ten flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa jak pachnie ;) ładne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że nie można poczuć zapachu, ale wygląda uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tego zapachu, może kiedyś go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wąchałam go jedynie na kartce i bardzo mi się spodobał :) kupiłabym go w następne wakacje

    OdpowiedzUsuń
  11. Po opisie zapach jak najbardziej dla mnie choć musiałbym zobaczyć go na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co jak co, ale Oriflame sprzedaje zawsze cudowne perfumy, które na dodatek są przepięknie opakowane. :) Ten zapach wydaje się pasować do mnie, ale przed zakupem chyba dorwę jednak jakąś próbkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.