REDBLOCKER - kojący olejek do oczyszczania skóry wrażliwej i naczynkowej.


Olejki lubię pod każdą postacią, dlatego gdy zobaczyłam ten produkt od razu przystąpiłam do testów. Sama mam cerę naczynkową, więc coś idealnego dla mnie. Zwłaszcza po lecie, gdy od słońca mogą pękać, więc warto zadbać o ich wzmocnienie. Swoją drogą planuję ponownie na jesień wybrać się na zamykanie naczynek, bo pod okiem pojawiło mi się nowe. Z naczynkiem które raczej nic się nie da zrobić, trzeba laserowo zamknąć.


Redblocker kojący olejek do oczyszczania skóry wrażliwej i naczynkowej to specjalistyczny dermokosmetyk przeznaczony do codziennego mycia twarzy. Formuła oparta na kompleksie aż 6 naturalnych olejów wyjątkowo delikatnie, a zarazem precyzyjnie, oczyszcza skórę.


Olejek ma delikatny, słabo wyczuwalny zapach. Opakowanie z pompką ułatwia aplikację. Warto wstrząsnąć go przed użyciem. Olejek w delikatny sposób, a zarazem przyjemny sposób usuwa wszelkie zanieczyszczenia, równocześnie dostarczając skórze cennych składników odżywczych. Dzięki doskonałym właściwościom emoliencyjnym, Redblocker przywraca skórze komfort, zmniejsza uczucie ściągnięcia, niweluje podrażnienia. Dodatkowo składniki aktywne wzmacniają naczynka krwionośne, redukując zaczerwienienia. Polecam zastosować po peelingu z kwasami Aha. Efekt niesamowicie gładkiej skóry. Uwielbiam ten efekt.

6 komentarzy:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.