Dermedic seria kosmetyków wzmacniająca włosy.

Sezonowe wypadanie włosów towarzyszy mi co rok. Najgorszym okresem są miesiące, które poprzedzają zimę. Wypadanie jest dość intensywne i zauważalne. Na szczęście włosy odrastają, więc przestałam się tym, aż tak zamawiać. Po przeprowadzce stan skóry głowy poprawił się. Już mnie nic nie swędzi, nie gryzie, a gdy potrzebuję mocnego nawilżenia, to aplikuję olejek. Skalp stał się mniej problematyczny, a tym samy mogę pozwolić sobie na stosowanie różnych wcierek. Jakiś czas temu w moje łapki wpadła seria kosmetyków wzmacniających marki Dermedic. Stosuję ją już wystarczająco długo, aby napisać o niej coś więcej. Zainteresowanych zapraszam do przeczytania mojej opinii. 

DERMEDIC Capilarte kojący szampon do skóry wrażliwej 
DERMEDIC Capilarte serum stymulujące wzrost włosów o działaniu regenerującym 

Moja opinia:
O kosmetykach do włosów Dermedic pisałam już na blogu. Wtedy testowałam szampon stymulujący wzrost włosów, który okazał się bardzo dobry. Tym razem również moja opinia będzie pozytywna, bo szampony świetnie oczyszczają skórę głowy, dobrze się pienią i według mnie przedłużają świeżość włosów. Gdy nie chodzę do pracy włosy myję co drugi dzień. Obecnie zamiennie stosuję wszystkie trzy szampony. Jestem z nich zadowolona, dlatego rzadko sięgam po coś innego. Zarówno szampony, jak i serum są niezwykle delikatne dla skóry głowy. Albo rzeczywiście mój skalp przestał być wrażliwy, albo te kosmetyki zadziałały na niego pozytywnie. Zwykle wcierki wywoływały silne swędzenie, a teraz nic takiego nie występuję. 

Jeśli chodzi o działanie, to pojawiło się sporo baby hair i moje włosy w widoczny sposób zagęściły się. Chyba jest to pierwsza wicerka, którą stosowałam w miarę systematycznie. 

Podsumowując: Kosmetyki do włosów marki Dermedic spełniają moje oczekiwanie i na razie nie planuję nic zmieniać. Pewnie nie będziecie zaskoczeni, gdy pojawia się szampony w ulubieńcach. Zresztą zapewne pamiętacie, że tusz tej marki również uwielbiam. Kosmetyki dostępne w większości aptek i na stronie www.iperfumy.pl. Przystępne ceny i bardzo dobra wydajność.

8 komentarzy:

  1. U mnie te kosmetyki się super spisały, zwłaszcza serum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą marką zetknęłam się wcześniej, ale nie miałam pojęcia, że mają też kosmetyki do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie sprawdziły się całkiem nieźle i lubię do nich wracać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, z eprodukty tak dobrze sie sprawdziły. Pomyśle o nich jak skoncze z Jantarem :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od jakiegoś czasu próbuję przeróżnych kosmetyków ale na wypadanie włosów. Mam z tym problem od jakiegoś czasu, i może polecisz coś konkretnego ? Mam włosy kręcone i teraz strasznie wyglądają bo miałam gęste i ładne. Ale wypróbuję coś na wzmocnienie co wymieniłaś może to też pomoże .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki dermedic

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki dermedic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.