Zaful - przegląd zamówienia

Przed świętami dotarło do mnie zamówienie z Zaful. Dzisiaj chciałabym Wam na szybko je pokazać. Zrobiłam zdjęcia i jak się okazało o kilku produktach zapomniałam. Niestety nie chciało mi się powtarzać zdjęć, więc opowiem tylko o tym co na fotkach. 
Bardzo często zamawiam pędzle, bo nie są złe. Niektóre zostawiam dla siebie, a inne rozdaję znajomym. Mam wrażenie, że jakościowo niewiele różnią się od Hakuro. 
W moim zamówieniu znalazły się też dwie bombki w których umieszczone są lampki led. Super sprawa. Pięknie wyglądają, jako dekoracja i dodatkowo świecą w nocy. Oprócz tego do koszyka wrzuciłam dwie, niewielkie lampy solarne na zewnątrz, ciekawy obierak do warzyw np: marechwki, uniwersalna lampka oraz termometr pokojowy. Tych dwóch ostatnich produktów zabrakło na zdjęciach. 
Lampa solarna KLIK
Zestaw pędzli KLIK
Bombka led KLIK
Obierak KLIK


Przesyłka dotarła szybko i była dobrze zapakowana. Jestem zadowolona z zamówienia i mój mąż też. 

9 komentarzy:

  1. Same cudeńka!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy. Ja zawsze jestem zadowolona z przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampana piccolo,
    Brokatu na czoło,
    Uśmiechu na twarzy,
    Szampańskiej zabawy,
    Życzeń serdecznych,
    Wspomnień najlepszych
    oraz braku kaca
    kiedy w Nowym Roku pamięć wraca....



    Szczęścia w Nowym Roku ! :* Buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zamówienie ;) Pędzle bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.