Nieudane zamówienie z Zaful

Zrezygnowałam z kupowania ubrań na tego typu stronach, bo rozmiary nie są zgodne z tym co otrzymujemy i jakościowo wypadają średnio. Skończyły się akcesoria, które mogłabym sobie jeszcze kupić, dlatego postanowiłam zrobić kolejne podejście w kierunku ubrań. Zamówiłam na próbę kilka pozycji, ale nie jestem z nich zadowolona, dlatego przy kolejnym zamówieniu rezygnuję z tego sklepu. Wybór jest słaby i ceny dość wysokie w stosunku do jakości. Zapraszam na szybki przegląd.

Niebieska bluzka. - Zabrakło jej w moim zamówieniu o czym zostałam poinformowana. W zamian za nią mogę sobie wziąć, co innego w kolejnym zamówieniu. Ewentualnie dosłaliby mi do tego zamówienia, coś innego. Z komunikacją nie ma problemu i idzie się dogadać.  

Cienki szary sweter. Na zdjęciu prezentuje się dość ładnie. Otrzymany model wygląda, jak szmata do podłogi, jest mega cienki, jak pidżama i ma nieestetycznie odstające kieszenie. Lepszy sweter kupiłam w ciucholandzie za 3zł. 

Czarne spodenki. Tutaj w simie nie byłoby się do czego przyczepić, gdyby nie odpruwający się zielony pasek. Puścił w każdym możliwym miejscu i po praniu o mało co nie odpadł. 

Szara czapeczka - tylko ten produkt jest wolny od wad i wygląda dokładnie tak jak na stronie. Użytkuje ją mój mąż na budowie. 

Czapeczka KLIK
Sweter KLIK
Spodenki KLIK

Zamawiacie ubrania z tego typu sklepów czy wolicie stacjonarnie coś przymierzyć ? 



15 komentarzy:

  1. Nie robię takich zamówień, nie umiem kupować ubrań przez internet :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię przymierzyć rzecz przed zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o ciuchy to ja musze mierzyć, rzadko a prawie wcale nie zamawiam w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  4. My wolimy stacjonarnie obmacać i przymierzyć, ale gdybyśmy mieli taką możliwość, kupilibyśmy torebki, biżuterię czy inne akcesoria.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz coraz ciężej jest kupić zarówno buty jak i odzież przez internet.Każdy sklep to inna rozmiarówka. Dzieciakom zdarza mi się coś kupić przez internet,prócz butów, ale dla siebie nie ma szans. Może przy idealnej sylwetce jest łatwiej, ale mając bardziej okrągłe kształty niestety lepiej przymierzyć w sklepie. Szkoda,że Twoje zamówienie nie spełnia oczekiwań i tak kiepsko z jakością :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze zanim coś zamówię, sprawdzam sobie realne zdjęcia ciuchów, żeby później nie było wtopy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zawszę w sklepach stacjonarnych kupuje musze zmierzyć dotknąć itp :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sobie chwale zaful i ani razu nie trafił mi się jakiś bubel, także szkoda ze Tobie tak się przytrafiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie kupuję z takich stron i dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie zamawiałam ubrać z chińskich sklepów. Boję się właśnie takich niespodzianek jak mówisz - że materiał nie taki jak powinien być, brak produktu w zamówieniu, krój nie ten. Jeśli zamawiam to tylko z allegro i - szczerze mówiąc - rzadko zamawiam ubrania droższe niż 50 zł (bo w razie czego nie chce mi się bawić z reklamacjami).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie zamawiam ubrań z takich stron bo jestem fanką dobrych jakościowo rzeczy i wgl nie ciągnie mnie do takich tanich, kilku razowych ubrań. Ale moja młodsza siostra szaleje z chęcią po tych chińskich stronach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po doswiadczeniach innych osob z zakupami na chinskich stronach nie mam zamiaru zamawiac tam ubran. Poza tym wole obejrzec i przymierzyc w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety rozmiarówka w tym sklepie jest mega dziwna. Niektóre rozmiary XS są znacznie większe od chociażby M...

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupuję ciuchy w sieci ale w sklepach w których mogę je wymienić albo oddać. W zagranicznych nie ryzykuję :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.