Kampania Jeliton przyłącz się

Zostałam wybrana na rekomenduj to do kampanii Jeliton bardzo się cieszę bo skoro ten produkt pomaga w walce ze zbędnymi kaloriami to coś jak najbardziej dla mnie 
Chciałbym wam w tym poście przedstawić produkt jak wygląda i co to takiego


Czym jest Jeliton? Jeliton jest suplementem diety zawierającym wyłącznie naturalny błonnik, który pozytywnie wpływa perystaltykę jelit. To preparat na zaparcia i biegunkę dla każdego. Polecany przy dolegliwościach typu: uchyłkowatość jelita, zespół jelita drażliwego (IBS), czy niedobór błonnika w diecie.
Złożony jest w 100% z naturalnych składników - łupiny babki jajowatej. Jeliton nie zawiera konserwantów, wypełniaczy, tłuszczy i cukrów. Jest bezpieczny w codziennym stosowaniu. Działa wyłącznie mechanicznie, a nie farmakologicznie, wpływając na lepszy pasaż. Przyjmowany 3-4 razy dziennie zaspokaja zapotrzebowanie organizmu na naturalny błonnik. Stosowany na zaparcia i biegunkę łagodzi ich objawy. 









Dlaczego warto stosować Jeliton?
Jakość i w 100% naturalne składniki sprawiają, że warto stosować suplement diety - Jeliton. Zalety tego produktu to przede wszystkim wygodne saszetki, neutralność w smaku i zapachu oraz brak kalorii i tłuszczy.
Ponadto produkt nie jest wchłaniany przez organizm i nie ulega procesom trawiennym - dzięki temu lepiej i dłużej spełnia swoją rolę.


Produkt można dodawać do potraw i do czego się tylko chce 
Nie polecam dodawać do napojów ponieważ jeliton nie rozpuszcza się i wszystko osadza się na brzegach szklanki. 
Według mnie jest bardzo wygodny sposób do stosowania. 

15 komentarzy:

  1. chce przetestowa...:D


    rok temu wylądowałam w szpitalu z zapaleniem wyrostka...i przy okazji stwierdzono u mnie zespół jelita drażliwego i wszystkie moje problemy z zaparciemi sie rozwiązały, lekarz kazał przede wszystkim zalecił dite bogata w błonnik...henna, róznego rodzaju błonnik, len mielony...z różnymi rezultatami to sie konczyło jestem ciekawa jak na mnie podziałał by ten jeliton.

    Zostawiam meila:
    karolina191111@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie się zgłoszę:) Chcę przetestować;)
    email puderniczkama@gmail.com
    Przydałby mi się taki środek na lepsze trawienie bo czasami mnie męczą tego typu sprawy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. zdanie o pozbyciu się zbędnych kalorii trafia do mnie najbardziej ;) Zgłaszam się ;)
    moni0212@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chetnie przetestuje, bo z powodu zazywania bardzo silnych srodkow przeciwbolowych, miedzy innymi morfiny, moje jelita prawie nie pracuja, ciekawa jestem czy w moim przypadku ten srodek zadziala.
    malik.isabella@yahoo.de mam adres w Polsce do wysylek

    OdpowiedzUsuń
  5. Też biorę udział w tej kampanii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, bo również mam problemy z jelitami. :) Colon C nie smakuje najlepiej, więc chętnie przetestowałabym ten produkt. :)

    n.szymczak@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt :) ja się nie zgłoszę, bo nie jest mi jakoś szczególnie potrzebny ten produkt, a nie chcę odbierać szansy innym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli działa osłonowo i usuwa toksyny to chętnie go przetestuję, więc zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Testowałam go już kilka miesięcy temu, byłam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję serdecznie za zgłoszenia 2 osoby otrzymają wiadomość na meila o podanie adresu
    spodziewajcie się idę właśnie wysyłać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam błonnika i w zasadzie nadal go mam, bo w lecie jakoś łatwiej dodawało mi się go do koktajli:)

    OdpowiedzUsuń
  12. chcę przetestować zaciekawił mnie skład i działanie mam problemy z ..(no wiadomo i gazeta na to w ubikacji nie pomaga :)) zatem może to jest rozwiązanie. Pozdrawiam Joanna Abramczyk

    OdpowiedzUsuń
  13. Staram się zjadać błonnik w naturalnej postaci, ale nie jestem zupełnie przeciwna takim preparatom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja spożywałam błonnik Ananasowy, ale nie spodobał mi się, zdecydowanie wolę go w naturalnej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.