Cece MED Silk Push-Up Spray - spray nadający objętość testuje z Cece MED

Pamiętam dawne czasy strasznie lubiłam odwiedzać super-pharm i zawsze, gdy tam byłam szukałam w promocji szamponu z jedwabiem z tej właśnie firmy. Był to mój ulubiony 
szampon ilość butelek, które zużyłam ciężko policzyć ale było tego sporo. Po jakimś czasie zakupiłam szampon z serii salon, który nie przypadł mi do gustu i tak zakończyła się moja przygodna z kosmetykami firmy Cece. Dalej już nie próbowałam i nie testowałam nic innego.
Nagle na internecie dowiedziałam się, że firma szuka testerów wiec szybko zgłosiłam się, a może odkryję cos nowego. 
Spodobał mi się fakt - przed testowanie należało wypełnić ankietę o swoich włosach jakimi produktami jesteśmy
 zainteresowani. Bez zastanowienia wybrałam serię sensitive od zawsze byłam  jej ciekawa i na wypadanie włosów.
Niestety, właśnie się zastanawiam w jakim celu była ta ankieta skoro otrzymałam produkty całkiem przypadkowe i to każdy z innej serii. Potem firmy czytając mają pretensję, że opinia nie jest pozytywna i nalegają na jej usunięcie.
Jeszcze chciałam zaznaczyć, iż produkty przyszły zapakowane tylko w folię kurierską. Bez jakiegokolwiek zabezpieczenia, przykre jak firmie nie zależy na produktach, albo zatrudnia niekompetentne osoby do tego.


W ramach współpracy otrzymałam spray nadający objętość przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych

Producent pisze: spray z jedwabiem dodający włosom objętości i unoszący je od nasady. Proteiny jedwabiu nawilżają i wygładzają włosy przywracając, im naturalny blask.Ułatwia modelowanie 200ml


 Skład:


Moja opinia:
-producent w tym wypadku obiecuje cuda na patyku, ale niestety nic z wymienionych rzeczy nie jest prawdą
- konsystencja tłusty spray takie mam wrażenie pryskając po ręce, który momentalnie wysycha 
- na opakowaniu pisze: spryskać wilgotne włosy
- rzekomo ułatwia modelowanie, niestety po spryskaniu włosy są tak szorstkie i nieprzyjemne, posklejane tak niesamowicie. Bardzo ciężko jest je modelować. Mam wrażenie jakbym nieumyte polakierowane włosy modelowała :/
- po wysuszeniu wcale nie jest lepiej co prawda włosy są lekko uniesione, ale od razu mam wielką ochotę je umyć 
-produkt nie da się wyczesać z włosów w ogóle czesanie sprawia wiele trudności i tylko niepotrzebnie wyrywamy włosy
- Produkt raczej sprawdzi się do stylizacji krótkich włosów niż długich, bo tylko niepotrzebnie możemy je obciążyć
-niestety nie znalazłam w tym produkcie żadnego pozytywna i po kilku użyciach stwierdzam, że szkoda moich włosów.
NIE POLECAM 


45 komentarzy:

  1. ja mam inne produkty z tej serii i jestem w fazie testów - nawet fajnie się sprawdzają - ale wiadomo wszystko zależy od włosków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jak czytam, że utrudnia rozczesanie i wyrywa włosy to jestem przerażona i cieszę się, że sama nie zdecydowałam się na zakup tego spray'u..moje włosy i tak wypadają garściami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja odstawiłam wolę lakier który można wyczesać z włosów

      Usuń
  3. To faktycznie dali dupy, nie dość że nie dostałaś tego co oczekiwałaś, paczka była niezabezpieczona ( a nóż widelec by się to rozlało, z tymi kurierami to nigdy nic nie wiadomo ) to jeszcze całkowicie się nie sprawdził. Szkoda ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam że chociaż produkt uratuje sytuacje a tu wszystko negatywnie

      Usuń
  4. ja do nadawania objetosci najbardziej lubie suszy szampon ;)
    u mnie juz jutro na kanale pojawi sie test gabeczki real techniques
    kosztowalam tylko 4,99f takze zapraszam
    jesli okaze sie warta uwagi planuje zrobic rozdanie w ktorym beda do wygrania
    buziaki x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. no to Ci sie trafilo, szkoda wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś jakiś spray zwiększający objętość włosów z tej firmy - niestety nie pamiętam, czy dokładnie ten sam - i byłam z niego zadowolona, bo przy długich włosach zwiększał objętość jak żaden inny produkt, włosy sie nie przetłuszczały, nie były sklejone... ale to na pewno zależy od włosów i nie pamiętam, jaki to był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem ja próbowałam kilka razy i efekt taki sam więc szkoda moich włosów

      Usuń
  7. Biedne Twoje włosy :/ Na szczęście nie miałam okazji spotkać się z tą firmą :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostro :P ja nie znam tej marki, to znaczy zastanawiałam się nad wersją do wypadających czy coś takiego ale z tego co pamiętam były drogie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w super pharm są te produkty dostępne od dawna

      Usuń
  9. Szkoda, że tak wyszło:(
    Ja z produktów tej firmy jak na razie jestem dość zadowolona.. jednak jak idzie o jakikolwiek psikadła zwiększające objętość, to każdy spray, jaki dotychczas miałam obciążał mi włosy i wyglądały jeszcze gorzej niż przed;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego wolę zwykły lakier i piankę

      Usuń
  10. Nie miałam go nigdy i po Twojej recenzji też pewnie go już nie kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda włosów ale może moje włosy są nieodpowiednie do tego preparatu

      Usuń
  11. mam tą serię ale tego kosmetyku akurat w nim nie mam , niefajny :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że firma ma takie złe podejście ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może chcieli dobrze a wyszło kiepsko

      Usuń
  13. No cóż. Na rynku pełno bubli. Dobrze, że nie skusiłam się na ten produkt. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba uważać co się kupuje i czytać recenzje

      Usuń
  14. Dobrze wiedzieć że lipny produkt a juz myslałam że jakieś cudo ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Totalny bezsens najpierw wypełniać ankietę a potem dostać zupełnie inny produkt, jeszcze totalnie niezabezpieczony. Przecież takim zachowaniem firma udowadnia tylko swój nieprofesjonalizm. Do tego wszystkiego produktem wcale się nie obroniła:/
    Współczuję tylko, że się zawiodłaś.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie teraz to już nie mam więcej ochoty na resztę produktów bo tylko niepotrzebnie tracę włosy

      Usuń
  16. dobrze, że nas ostrzegłaś...oszczędzimy parę złotych na inne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda kasy lepiej sobie kupić fajny lakier do włosów lub piankę

      Usuń
  17. Widzę, że jakaś porażka z tym produktem:( lepiej taki kosmetyk odstawić i się nie męczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tez się stało szkoda włosów na niego nawet nakrętka mi pękła taka kiepska

      Usuń
  18. Oj nie, nie, nie podoba mi się, w ogóle staram się unikać takiego typu produktów, niektóre szampony unoszą włosy u nasady, a przy tym je utrzymują w czystości ;)
    Nie skusze się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, to koniecznie pokaż swoje Balejki, jestem ciekawa Twoich łupów :)
      Miłego wieczorku

      Usuń
    2. pokaże nie ma tego wiele ale dorwałam od koleżanki parę :)

      Usuń
  19. mi objętość nie jest potrzebna ;) ale szkoda, że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi jest potrzebna ale nie takim kosztem

      Usuń
  20. ajć moje włosy też były by za bardzo obciążone tym produktem i szkoda,że firma nie zainwestowała w jakiś karton.
    Co do współpracy z Bingo Spa - oddałabym te próbki, ale jedno opakowanie uszkodziłam i mi się wylało, napiszę więc opinię zbiorczą w jednym poście dodając swoje 3 grosze i podziękuję im za tak żenującą współpracę. Jak mi napisałaś,że Ty podczas zakópów dostałaś 50 próbek, a ja do współpracy tylko 5 i to różnych to poczułam się jakbym w pysk dostała od taj firmy, wiem że nie tylko ja dostałam próbki,żenada:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja bym napisała prawdę a nie robiła testów bo to jest naprawdę żenujące niech nic nie wywyłają a nie za próbki wymagają Bóg wie co

      Usuń
  21. mnie te kosmetyki za bardzo nie przekonują.. według mnie trochę przereklamowane..

    a co do zapakowania w samą folię - mogło się wszystko wylać w trakcie transportu i byłyby nici z testów..

    wydaje mi się, że firmy coraz częściej współprace z blogerkami traktują jako "wyślij byle co, byle jak, i napisz żeby pozytywnie zrecenzowała"..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mam takie wrażenie zamiast zapytać co by dana osoba chciała to wysyłają byle co

      Usuń
  22. Właśnie zamówiłam w sklepie internetowym kolejne 2 opakowania tego kosmetyku. Myślę, że wszystko zależy od włosów. Przetestowałam różne marki i z tego produktu jestem naprawdę zadowolona. Używam go od dłuższego czasu i boleję, że zniknął z Superfarmu. Szampon do włosów farbowanych Cece też bardzo mi przypadł. Na marginesie - nie współpracuję z Cece.

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam tego preparatu od dawna i boleję, że nie ma go już w Superfarmie. Po różnych, nie zawsze dobrych doświadczeniach, nie szukam innych produktów tego typu i zamówiłam kolejne 2 opakowania w sklepie internetowym. Podsumowując - bardzo dobry kosmetyk. Sądzę, że wszystko zależy od włosów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.