Moje zdobycze ostatniego tygodnia + biorę udział w konkursie

Więcej oglądania mniej pisania 


Miałam okazje uczestniczyć w spotkaniu Matki w Sieci relacja na pewno się pojawi jak dorwę jakieś zdjęcia bo było cudownie.
Mega pozytywne mamy spotkałam i poznałam a organizatorki po prostu cudowne osoby ale to innym razem.Zobaczcie co przywiozłam dla mojej dzidzi i nie tylko :)







Kilka przesyłek które otrzymałam seksowne stopy equalibra, kosmetyki dla 


To ostatnia przesyłka którą otrzymałam wczoraj przyjechała kurierem DPD którego tak nie trawię że szok. 
Chłopak jest tak mało profesjonalny że szkoda gadać 
Niestety produkty są bez kartoników bo nie zostały odpowiednio zabezpieczone  i nie są fotogeniczne  


Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę z firmy Marion 


To tyle by było na dziś używałyście może coś z tych produktów ?

===============================================
                          rozdawaj ka zaprasza na konkurs

58 komentarzy:

  1. Wow:) Ile nowości:)
    Nie używałam nic, więc tym chętniej będę wyczekiwać jakiś recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem ciekawa niektórych produktów :)

      Usuń
  2. wow same nowości... prawie niczego z tych produktów nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. łoł, super :) jak CI kurier podpadnie to możesz złożyć skargę na niego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie jest to możliwe już złożyłam skargę na DPD bo to najgorsza firma. Ostatnio zmówiłam kuriera z tej firmy i nie przyjechał do mnie twierdząc że się nie dodzwonił do mnie telefonicznie czyli ma to w d..
      Zadzwoniłam do Krakowa do firmy totalna olewka poprosiłam numer do kuriera bo od kiedy to przesyłka uzależniona jest od telefonu ja rozumiem ze nie zastał by nikogo w domu ale to że się nie dodzwonił. Nie mieszkam na zadupiu i jakiś 30 minut od firmy. Zadzwoniłam do Warszawy tam się okazało że moja zamówienie zostało anulowane a moja kasa gdzie. Nikt się tym nie przejął . Kuriera zamówiłam w czwaratek przyjechał po mojej interwencji w środę po wznowieniu zlecenia.

      Usuń
  4. super:) gratulacje i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości :)
    Mam ten płyn z Marion, tylko inną wersję oraz maseczkę. No i oczywiście peeling z Joanny.
    Miłych testów i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie nie miałam nic nigdy z Marion więc tym bardziej jestem ciekawa

      Usuń
  6. Świetne prezenty- czekam z niecierpliwością na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też dostałam przesyłkę od Marion :)
    miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oo ile nowości:) produkty Marion uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo :) Ile nowości :) Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe przesyłki, ja nadal czekam na swoją paczkę od Marion

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulka z Reksiem urocza. Co do kurierów, to ja mam chyba szczęście, bo nigdy żadnych problemów nie miałam. Ale nie mogę sobie przypomnieć czy PDP mi coś dostarczało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DPD :) ja wiele miałam przejść z nimi ale nikt nie zalazł mi za skórę jak oni

      Usuń
  12. oo, ta kuracja złuszczająca na stopy przydałaby mi się, już nie mam sił do nich :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Reksio super :) ciekawe jak spiszą się u Ciebie te produkty z CeCe od Sweden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. reksio jest ciut dla mnie za mały :)
      a co do CeCe jestem rozczarowana bo należało wypełnić formularz w którym trzeba było wpisać o swoich włosach i jakie produkty chcielibyśmy przetestować a otrzymałam całkiem inne produkty i to każdy z innej serii

      Usuń
  14. Ooo bardzo fajne zdobycze.:) Na spotkaniu musiało być bardzo fajnie- czekam na relację.:) Może mnie kiedyś też uda się być na takim spotkaniu Matka w sieci..;)Też dostałam taką samą przesyłkę z Marion- póki co to recenzja tej maski kolagenowej jest już na moim blogu, a pozostałe rzeczy są w trakcie użytkowania.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie ma relacji bo czekam jak się pojawią jakieś w internecie fotki bo oczywiście żadnej nie zrobiłam :) ale było świetnie

      Usuń
  15. woow! Ile kosmetyków :) Chętnie poczekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sexowne stopy - chetnie obejrze efekty. Fajne rzeczy. Misio wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile wspaniałości ; ))

    Ja nie lubię kurierów "Siódemka"- każdy jeden dzwoni dzwonkiem i od razu wbija do domu, nie poczeka, aż mu ktoś otworzy. Poza tym, jeden mnie wczoraj "okrzyczał", że czemu na opakowaniu nie ma nr telefonu... Jakbym to ja za to odpowiadała- MASAKRA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja z siódemka nie mam problemów chłopaki są bardzo konkretne
      ale z tym numerem telefonu to na prawdę są jaja niech sobie gprs kupią anie zwalają winę na brak numeru

      Usuń
  18. Dużo tego, świetne produkty, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezły zestaw ;-) koszulka z Reksiem genialna :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. chyba zrobię z nią rozdanie bo na mnie ciut za ciasna

      Usuń
  21. No świetne przesyłeczki! Gratuluję i życzę efektownych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Magic foot peel - dwa dni po zabiegu i nic u mnie się puki co nie dzieje. :/ zobaczymy co będzie dalej. Żel i peeling z Joanny miałam i myślę, że kiedyś do tych produktów jeszcze wrócę. A takie s potkanie to fantastyczna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.