wspomnienia z wakacji CYPR + 2 filmy do oglądnięcia z super imprezy (uwaga tylko dla dorosłych :)hehe:)

Pogoda nie nastraja pozytywnie postanowiła więc zrobić porządki w komputerze i wpadł mi pomysł zrobić luźny post z moich najfajniejszych wakacji. Każdy wyjazd wycieczka jest dla mnie super ale w trakcie wakacji na Cyprze najlepiej odpoczęłam
dlaczego: 
-pojechałam bodajże w lutym gdy u nas było zimno i chłodno gdzieniegdzie leżał śnieg a tam pogoda idealna dla mnie nie za gorąco nie za zimno 
-hotel w tym okresie udostępnił wszystkie swoje atrakcje korty sauna jacuzzi siłownia wszystko co w sezonie jest płatne 
-ludzie przemili w hotelu idealnie 
-Cypr słynie z czystości śmieci na ulicy nie uswiadczysz 
-zadbane przystrzyżone ogrody wręcz idealnie
- na ulicy spotkałam tylko jedną panią nazwijmy bezdomną bo nie mam pewności czy tak było rzeczywiście bo w ręku miała gruby plik banknotów- liczyła je właśnie  :)

Na Cyprze byłam w 2010
zobaczcie kilka fotek 







Dużo bezpańskich zadbanych kotów hotel dba o nie jak i ludzie mieszkańcy 
Psów raczej nie ma choć czasami się zdarzają ale to sporadycznie







i 2 filmy nagrane z wystąpienia polskiej ekipy jejku daliście kochani czadu uśmiałam się jak nigdy  

 



Jeśli chcecie odpocząć to polecam koniecznie Cypr był ktoś może z Was

Wakacje nie w sezonie zawsze należą do udanych bo inaczej hotele patrzą na turystów




21 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie byłam na Cyprze, ale mam nadzieję, że kiedyś tam się udam:) Świetne zdjęcia, jak z bajki:) A występ po prostu rewelacyjny:) Nieźle się ubawiłam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra była w tym roku na Cyprze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Egipcie w grudniu parę łaaadnych lat temu. Wakacje za granicą po sezonie wakacyjnym to trafny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah dobre filmiki :DD
    zapraszam do mnie na konkurs :D:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nigdy nie byłam, ale siostra tak:) także ma same miłe wspomnienia:P muszę sie kiedyś wybrać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieźle musiałaś wypocząć! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne widoki ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne widoki ale ten kot jest bajeczny słodki grubasek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym tam pojechać kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cypr mam na liście :) świetne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj miłe wspomnienia filmiki mnie powaiły :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny wygląd bloga :)

    http://appiappi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu, bardzo dziękuję za odwiedziny.
    Dziękuję.
    Byłam na Cyprze przez dwa dni. Jak pewnie zauważyłaś pobyty mnie nie interesują.
    Jeżeli pozwolisz zapoznam się z twoim blogiem.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kociątka ;)
    kocham, uwielbiam koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że wyjazd udany ;) super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Filmiki powalają ;D zapraszam do mnie na wakacyjne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widoki, które pokazałaś są piękne:)aż chce się tam być już!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne filmiki
    koty prześliczne
    super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.