NUK Kubek Niekapek Easy Learning CUP FUN + szczoteczka do ząbków testuję z NUK

Jakiś czas temu zapraszałam Was na mojego bloga dzieciaczkowego ale z racji że mniej tam jestem niż tutaj to usunęłam go.
Zresztą mój blog jest blogiem testowym więc za niedługo będą
 pojawiać się różne wpisy nie tylko kosmetyczne.
 Choć ich będzie najwięcej bo uwielbiam kosmetyki i wszystko z nimi związane :)

Zostałam wybrana przez firmę Nuk do przetestowania ich produktów i z podanych zestawów wybrałam sobie kubek niekapek oraz szczoteczkę do ząbków maluszka. Te produkty wydały mi się najbardziej odpowiednie oraz przydatne


Kubek Niekapek Easy Learning CUP FUN 300ml



Co pisze producent:
-kubek niekapek w którym słomka chowa się po przekręceniu wieczka co umożliwia utrzymanie słomki w czystości 
-miękka silikonowa słomka
-specjalny zawór słomki uniemożliwia przedostawaniu się płynu na zewnątrz pojemność 300ml
-przeznaczony dla dzieci powyżej 18 miesięcy życia
-nie zawiera BPA
-wyprodukowany w Niemczech


 Kolorystyka bardzo ładna i przyjemna dla oka. Gdy pierwszy raz zobaczyłam pomyślałam super sprawa jeszcze czegoś takiego nie miałam. Nic się nie leje plastikowa słomka po przekręcenie chowa się do kubeczka po prostu byłam zachwycona :)


Moja córcia już wiele potrafi a ma dopiero 15 mscy pomyślałam sobie skoro potrafi pic soczek przez rurkę to ten kubeczek nie sprawi jej żadnych problemów. Niestety podczas użytkowania dziecko nie wiedziało co ma robić. Chciało pociągnąć soczek rureczką  jednak nic nie leciało raz drugi i się zniechęciło po czym odłożyło butelkę. Nie bardzo chciało ja wziąć ponownie.

Pomyślałam sobie coś musi być nie tak może źle złożyłam ale wszystko było oki. Oglądnęłam produkt dokładnie i sama spróbowałam napić się soczku a tu niemiłe zaskoczenie.
Wewnątrz rurki jest zabezpieczenie przed kapaniem guma nacięta na krzyż co powoduje ze nieźle trzeba pociągnąć żeby cokolwiek poleciało. Co jest wielkim minusem w tym przypadku bo dziecko szybciej się zmęczy niż cokolwiek się napije.

Nie wiem w jaki sposób wyciąć te gumę z rurki bo jeśli tego nie zrobię produkt jest bezużyteczny. Co z tego że będzie kapał wolę to niż wyrzucić kubeczek.

Kolejnym minusem jaki zaważyłam to trudność w myciu rurki a z własnego doświadczenia wiem że w takiej rurce szybko namnażają się bakterie  (miałam produkt do czyszczenia noska i w rurce siedziały grzyby po dłuższym czasie nie było jak jej dokładnie domyć)

Żeby kubek umyć trzeba rozłożyć go na czynniki pierwsze a jest trochę przy tym zabawy co nie jest dobrym rozwiązaniem
Szybciej byłoby podać dziecku zwykły kubek i słomkę jednorazowa i po problemie niż po każdym użyciu martwic się jak umyć jak złożyć złożyć

Plusy: ładny wygląd opakowania kolorystyka  
-wygodny nie leje się chowana rurka przez co można zabrać na wycieczkę
-wytrzymały po upadku na podłogę nic się nie dzieje
- pomysłowo zrobiony jednak nie do końca przemyślany 

Minusy; znajdujący się w rurce gumowy ogranicznik zapobiegający kapaniu . Nie rozumiem w jakim celu skoro butelka dedykowana jest dla dzieci 18+
-przez te gumę w rurce napicie się wymaga nie lada wysiłku jak dla mnie a co dopiero dla maluszka wiec nie dziwię się że nie bardzo podchodzi do niego
-trudność w myciu rurki trzeba rozłożyć na czynniki pierwsze a potem poskładać  
-przy kręceniu w celu otwarcia rurki należy uważać 
żeby nie odkręcić przez przypadek butelki bo można się oblać
-na kubku pisze wyprodukowany w Niemczech a na nakrętce wyprodukowany w chinach :(

Podsumowanie: Produkt nie został do końca przemyślany ale jego złożenie i pomysł był bardzo dobry. Jednak gdy moje dziecko bardzo dużo pije herbatki soczków to użytkowanie staje się problematyczne 
W codziennym użytku u mnie nie znajdzie miejsca i zastosowania ale na wycieczkę od czasu do czasu można zabrać jak usunę to zabezpieczenie 


Otrzymałam też szczoteczkę do ząbków mój maluch ją uwielbia :P
dlatego jest taka pogryziona  ten ogranicznik nie jest 
mojemu malcowi wcale potrzebny ale fajnie ze takie coś wymyślono
Na początku myślałam ze to jest stojak pod szczoteczkę choć producent też daje taka możliwość wykorzystania go :)
Produkt sprawdził się w 100% i polecam ponieważ kupiłam zwykła szczoteczkę w sklepie i coś się stało z włosami a tu nic nie wychodzi nic się nie psuje idealnie wyprofilowana polecam


a tak wyglądał mój cały zestaw który otrzymałam do testów


jeśli jesteście zainteresowania ich produktami polecam sprawdzić podane przeze mnie linki 

Czy macie jakieś sprawdzone produkty lub metody jak nauczyć dziecko samodzielnego picia z kubeczka ?
jeśli tak to dajcie znać



9 komentarzy:

  1. trochę słabo z tą rurką w kubku, hm..nie przemyśleli tego faktycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. no moim zdaniem kiepski pomysł z tą rurką... raz, że tak jak piszesz - nie wyczyścisz jak trzeba, a dwa, że ja bym sie bala że dziecko sobie oko wydziabie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten kubeczek, też by mi się oczy zaświeciły na jego widok, wygląda na bardzo porządny. Dziwna sprawa z tą rurką jakby w ogóle nie przemyśleli sprawy.. Szkoda.
    Dobrze że maluszek chociaż szczoteczką się cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny, ale szkoda, że ta rurka to taki niewypał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam jeszcze dzieci, więc takie posty nie szczególnie dla mnie - ale mimo tego przeczytałam z ciekawością. Faktycznie rurka średni pomysł, a rozkładanie kubeczka za każdym razem przy myciu to bardzo czasochłonne zajęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta rurka faktycznie dziwna i nie jest dobrym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć, że ten kubek nie za bardzo się sprawdza. Będę pamiętać o tym, jak za kilka miesięcy będzie trzeba kupować kubek córce.;) A szczoteczka fajna.;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.