bebeauty fluid matujący 02 naturalny - niesowity bubel + kolejna nominacja odpowiedzi


Dzisiaj będzie negatywnie o podkładzie z biedronki. 
Właśnie skończyłam mój ulubiony podkład z bourjois healthy mix serum niestety na horyzoncie brak go jak na razie w promocji dlatego zdecydowałam się na podkład bebeauty za 9,99.
Wiele osób chwali sobie te produkty więc pomyślałam co mi szkodzi za tą cenę można spróbować. Sama osobiście lubię micel i produkty pielęgnacyjne z biedronki


W swoim życiu używałam wiele podkładów i te tańsze i te droższe nigdy się nic nie działo. Rzadko kiedy wychodziłam bez podkładu z domu to był mój obowiązkowy punkt więc ich trochę przetestowałam. Dziś już wszystko mi jedno czy mam podkład czy też nie po prostu wrzuciłam trochę na luz i staram się nie przejmować co o mnie mówią :)


Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Polymethyl Methacrylate, Cyclohexasiloxane , Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Polyglyceryl-4, Isostearate, Nylon-12, Sodium Chloride, Cera Alba (Beeswax), Magnesium Sulfate,i Tocopheryl Acetate, Isopropyl Titanium Triisostearate, Ethylhexyglycerin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499, CI 77489.

W ostatnim czasie zauważyłam że po zmyciu makijażu strasznie 
zaczęła swędzieć mnie skóra twarzy pomyślałam sobie pewnie to wina kremu który stosuję. Nie przyszło mi do głowy że to może być podkład ponieważ nigdy mi się nie zdarzyła taka sytuacja. 
Zaczęłam odstawiać kremy które od jakiegoś czasu stosuję ale problem wcale nie znikł. Dopiero na jednym z blogów przeczytałam artykuł że dziewczyna dostała uczulenia po tym produkcie.

Chyba pierwszy raz mi się to zdarzyło żebym dostała uczulenia od podkładu dlatego jestem w wielkim szoku.
Odstawiałam feralny produkty i moje skóra twarzy wróciła do normy 

Dlatego uważajcie na ten podkład coś z nim musi być nie tak skoro mnie uczulił a nie należę do tej grupy 


Co mogę powiedzieć o samym podkładzie zużyłam jakieś 50 % : jest dość rzadki dlatego ciężko nim ukryć mankamenty skóry zresztą nie pisze że jest kryjący tylko matujący, bardzo szybko znika z twarzy wiec efekt matujący nie trawa długo. Kolor 02 okazał się zbyt jasny jak dla moje karnacji wiec miałam ochotę kupić jeszcze ten kryjący i zmieszać je razem ze sobą ale teraz już nie zaryzykuję szkoda twarzy :


Dlatego jak widzicie tutaj sprawdziła się teoria co tranie to drogie chciałam zaoszczędzić zamiast kupić sprawdzony to kupiłam bubel i jeszcze mnie uczulił

---------------------------------------------------------------------------------------
Zostałam nominowana przez krolowa-sniegu.
Na czym polega wyróżnienie “Liebster Blog”? ,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”



1. Wolisz wschody czy zachody słońca? 
będąc na wakacjach lubiłam wieczory i zachód słońca tak na co dzień to wszystko mi jedno :)
2. Podroż na wschód czy zachód Europy?
nie ma to znaczenie byleby jechać za granice.
3. Kiedy ostatnio śmiałaś się do rozpuku?
codziennie się śmieję gdy widzę mojego szkraba jak dokucza wieczorem tatusiowi i się śmieje :)
4. Podroż marzeń.   
Chorwacja Majorka gdzieś gdzie jest dużo zieleni morze wodospady śliczne krajobrazy 
5. Jak wyobrażasz sobie swoja starość ? 
nad starością się nie zastanawiałam bo raczej jej nie dożyje :)
6. Wierzysz w jakieś przesądy? 
nie wierzę w przesady i nie zwracam na nie uwagi. Gdyby nikt nie mówił głośno że jest piątek 13 tego to nawet bym nie wiedziała. Już ostatnio pisałam co ma zrobić kot że ma futerko czarne to zwykłe zabobony nic więcej.Jeśli ktoś w to wierzy to tak jakby sam dążył do pecha.
7. Wygrywasz 10 mln w totka, co robisz ?
nigdy nic poważnego nie wygrałam wiec nie ma się nad czym zastawiać jak wygram będę improwizować 
8. Ulubiony serial.
praktycznie nie oglądam telewizji tylko bajki więc nie mam ulubionego serialu  9. Ulubiony film.
komedie wszystko jedno o czym nie mam ulubionej ponieważ nie lubię 2 razy oglądać tego samego 
10. Książka, do której wracasz. 
tak jak z filmami jest i z książkami przeczytam i oddaję sprzedaję nie chomikuję bo ktoś może z niej jeszcze skorzystać 
11. Jakie masz plany na dzisiejszy wieczór ?
Nie planuję dni wogule nie lubię planować bo zawsze  nie wypali dlatego np gdy mam jechać na wakacje wolałabym żeby mnie o tym poinformowano kilka dni wcześniej żebym mogła się spakować nic więcej mi nie trzeba i ewentualnie mogła coś kupić co mi brakuje :)

Moje pytania: 
1. Ulubiony kosmetyk któremu jesteś wierna od lat?
2. Szczerość czy kłamstwo co wolisz usłyszeć ?
3. Uwielbiam jeść ? ulubiony przysmak 
4.Najfajniejsze wspomnienie z wakacji ?
5.Gdy byłaś mała kim chciałaś zostać ? czy to marzenie się spełniło? 
6. Prezent który sprawił Ci niesamowitą radość ?
7.Spodnie czy spódnica co królowało tego lata w Twojej szafie ?
8. Czy lubisz zwierzęta jakie najbardziej ?
9. Czy zdjęcia mają jakąś wartość kolekcjonujesz? czy raczej nie lubisz 
10. buty eleganckie czy wygodne ?
11. Najfajniejsza impreza na której byłaś ?

Do zabawy nominuję następujące blogi


oraz wszystkich chętnych zapraszam do zabawy :)

38 komentarzy:

  1. ooo, jak mi milo, ze odpowiedziałaś na moje pytania ! :) dobrze wiedzieć, ze to taki bubel, ostatnio czytałam sporo dobrego o tych kosmetykach i teraz już wiem, ze podkładu nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja dwa razy miałam go w koszyku ale w ostateczności odłożyłam wiec sumienie dobrze mi podpowiadało by się za niego nie brać... dzieki za recenzje

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go ale i tak bym się raczej nie skusiła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama go używała, miała identyczną opinie na jego temat jak Ty, bubel jakich mało.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam i nie będę mieć ;D

    zapraszam na mini serniczek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Do kosmetyków z Biedronki podchodzę z dużą rezerwą, ale ich żel micelarny bardzo lubię. Przykro mi, że ten podkład tak Cię uczulił :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, juz ostatnio wlasnie dostalam nominacje, i jest o tym notka... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. zerkałam ostatnio na niego bo chciałam mamie kupić, dobrze ze się nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za nominację :) Chętnie w najbliższym czasie odpowiem na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepiej właśnie stosować swój ulubiony podkład.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak kosmetyk się nie sprawdza to jeszcze pół biedy, ale jak uczula to już jest skreślony. Nie kupiłabym podkładu, o którym wiem, że komukolwiek zaszkodził. Dobrze, że znalazłaś przyczynę i udało Ci się opanować sytuację :)

    Bea (http://foxyfanatic.blogspot.com)

    PS organizujesz fajny konkurs, w takich momentach żałuję, że Bozia stworzyła mnie kompletnie niekreatywną i nigdy nie mam pomysłów na takie okazje :<

    OdpowiedzUsuń
  13. ja stosuję podkład z revlonu i w życiu na inny go nie zamienię:D nawet już nowych nie próbuję:D

    OdpowiedzUsuń
  14. z biedronki lubię kosmetyki ale nie kolorówkę :) choć ten podkład już miałam w rękach i dobrze że nie kupilam

    OdpowiedzUsuń
  15. na całe szczęście nie miałam go, póki co chwale sobie podkład z synergena, który używam już drugie opakowanie, bo poznałam go dopiero rok temu i nie mam zarzutów co do kremu bb garniera, który jest lekki od zwykłych podkładów nawet mojego synergena :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że go nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam go kiedyś kupić,ale dobrze,że tego nie zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany.... a ja miałam go kupić :) Uff

    OdpowiedzUsuń
  20. Już ostatnio jak czytałam o tym podkładnie to zupełnie mi się odechciało by po niego sięgnąć..

    OdpowiedzUsuń
  21. dobrze, że go nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za nominację!:) Odpowiem na pytania jak tylko znajdę trochę czasu.:)Tego podkładu nie miałam jeszcze i pewnie się na niego nie skuszę.;)

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam go kupić, ale dobrze, że zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja go mam, ale w odcieniu innym i bardzo lubię - nie uczulił mnie dla mnie jest idealny

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś nigdy mnie nie ciągnęło do tego podkładu i tym bardziej utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że nawet nie ma co się nad nim zastanawiać.
    Ależ Ty kochasz tego swojego szkraba, często to widać w postach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję zawsze jak czytam Twoje komentarze to się uśmiecham :)

      Usuń
  26. Szkoda, że podkład się nie sprawdził...
    Na szczęście nie kosztował dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam go i faktycznie szybko schodzi z twarzy,ale mnie na szczęście nie uczulił :) dzięki za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. to juz druga taka opinia na temat tego podkladu... sama nigdy w zyciu bym go nie kupila, ale dziekuje za przestrogę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie szczęście, że go nie kupiłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja używam ze względu na wiek BB kremów, podkłady już nie wchodzą w grę. Każdy włazi w zmarszczki mimo stosowania baz i innych wynalazków :) wiec pożegnałam się z podkładami.

    OdpowiedzUsuń
  31. Polecam fluid INGRID świetnie matuje cere i jest nie drogi:) Na przecenie można dostac za 9zł;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Do tej pory jeszcze nie skusiłam się na żaden z biedronkowych fluidów ;)
    Ale jeżeli chodzi o te matujące, to szczerze mogę polecić MATTE&FRESH SKIN z Lovely. Kupuję go w Rossmanie za bodajże niecałe 12zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam go zakupić, ale po twojej recenzji stwierdziłam, że dobrze, że tego nie zrobiłam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.