The Versatile Blogger Award oraz Liebster Blog dwie nominacje




Otrzymałam nominację z bloga mojakosmetycznapasja
Dziękuję ci bardzo za nominację o tym tagu nie słyszałam więc chętnie odpowiem 

Zasady:

1. Osoba nominowana pokazuje nagrodę u siebie na blogu.
2. Dziękuje nominującemu blogerowi na jego blogu.
3. Nominowany ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Należy nominować kolejnych 15 blogerów.
5. Informujemy nominowanych blogerów na ich blogach.



to to zaczynamy.
1. Nie lubię mówić zbyt dużo o sobie bo nie ufam ludziom. Muszę się przekonać do danej osoby i poznać ją. Choć nie zawsze się to udaje bo nieraz pozory mylą i dana osoba okazuję się całkiem inna niż w rzeczywistości  Może dlatego na moim blogu nie powstał jeszcze tag 50 faktów o mnie.
2.Lubię słuchać historii o duchach i dziwnych zjawiskach i sytuacjach o przodkach. Potem się boję chodzić w nocy :) Zawsze mnie zastanawiało jak żyli moi przodkowie ich historia zaczęłam nawet prowadzić drzewko ale niestety mały brak dokumentacji kościelnej sprawił że nie odkryłam swoich korzeni bardzo odlegle. Mało też księży zna biegle łacinę.
3. Zdarza mi się czasami powiedzieć coś bez zastanowienia bezmyślnie i to się sprawdza. Jeden przypadek skończył się nieciekawie choć może to tylko zbieg okoliczności. Ostatnio rozmawiałam z osoba która coś niecoś wie w tym temacie i powiedziała że zdarza się tak niekiedy. Być może ktoś z dziadów pradziadów wywoływał duchy i to przechodzi na pokolenie. 
4. Lubię muzykę i czasami gdy jakiś przebój wpadnie mi w ucho nie dość że puszczam go na okrągło to marzy mi się być na wielkiej scenie zamiast danego artysty :) chyba minęłam się z powołaniem 
5.Uwielbiam podróżować marzy mi się wycieczka objazdowa  zagraniczna. Nie lubię się nudzić na wakacjach więc zawsze muszę
 sobie znaleźć jakieś zajęcie. Siedzenie na plaży i opalanie się to nie moja bajka. W Małopolsce odkryłam wszystkie zamki i ruiny no może prawie bo na pewno jakiś pominęłam. Interesuje mnie też architektura drewniana. Zabytkowe drewniane kościoły budynki.
6.Nie lubię kłamstwa wole beznadziejną prawdę usłyszeć niż wielką ściemę. Sama jestem bezpośrednia co nie każdemu pasuje. Ale z racji tego że wiele osób lubi słyszeć kłamstwo więc w niektórych sytuacjach nie zabieram głosu stosunek neutralny  
7.Jakiś czas temu miałam bzika na punkcie kolekcjonowania zdjęć. Mam ich naprawdę sporo w wielkich dużych albumach. Obecnie mój zapał minął. Choć czasami coś wywołam nie uznaje zdjęć trzymać na płytce czy też dysku 

-------------------------------------------------------------------------------
                                        Liebster Blog


Zostałam nominowana przez veneaa.blogspot.com
Na czym polega wyróżnienie “Liebster Blog”? ,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania które mi zadano !

1. Co lub kto Cię inspiruje w codziennym życiu?
jest taka osoba ale to zostanie tajemnicą :)
2.Do czego masz największą słabość?
słabość do nie dawna moim ulubionym zajęciem były zakupy przez internet niestety ostatnio zdarza się sporo nieuczciwych 
sprzedających więc mój zapał ustal. A poza tym ograniczam się w kupowaniu np.kosmetyków bo trzeba zużyć to co się ma bo w końcu się przeterminuje
3. Co sprawia, że się boisz?
boję się przyszłości tego co będzie za parę lat skoro teraz nie jest wesoło. Gdybym miała taką możliwość przeniosłabym się do dawnych czasów żeby popatrzeć na to jak ludzie żyli
4. Od kiedy prowadzisz bloga ?
blogowanie zaczęłam w zeszłym roku na Interii ale z braku jakiejkolwiek możliwości rozwoju na tym portalu zaniechałam
 prowadzenie bloga i usunęłam go. Przeszłam na blogera i od początku tego roku jestem z Wami. Przy czym taki 100% rozwój i zaangażowanie nastąpiło w kwietniu. Teraz to można nazwać 
 uzależnienie :)
5. Jakiej muzyki słuchasz?
słucham różnej muzyki nie mam ulubionego gatunku to co mi w ucho wpadnie potrafię non sto puszczać aż do znudzenia.
Ostatnio chodzi za mną kawałek demi lovato made in usa
6. Jaki kolor teraz gości najczęściej w Twojej szafie ?
czarny niebieski
7. Lubisz oglądać filmy ?
lubię oglądać filmy zwłaszcza komedie i od czasu do czasu jakieś dramaty. Nie lubię sobie zaprzątać głowy horrorami czy sf według mnie to sa filmy bez sensu. Ale jak wiadomo każdy robi to co lubi :)
8. Ulubiona potrawa?
Jestem osobą która przy jedzeniu strasznie wybrzydza więc nie mam ulubionej potrawy
9. Ulubiony kolor?
niebieski
10. Wierzysz w przesądy ?
w przesądy raczej nie bo gdy mi kot przeleci czarny drogę to jadę dalej. Wychodzę z założenia że cóż ma ten zwierzaczek zrobić że się wylągł czarny tez musi przejść przez drogę . Dlatego na przesądy nie zwracam uwagi
11. Co Cię inspiruje przy prowadzeniu bloga ?
otoczenie inaczej patrze na przyrodę np pod kontem jakie by tu fajne foto wstawić. Oglądając magazyny zwracam uwagę na kolory na makijaże szukam czegoś co mnie zainspiruje da mi pomysł na coś nowego :0

Moje pytania 
1.Gdybyś złapała złotą rybkę o co byś ją poprosiła ?
2.Kosmetyk bez którego nie możesz żyć?
3.Ulubiona piosenka?
4.Najzabawniejsze przeżycie z Tobą w roli głównej?
5.Kawa czy herbata?
6.Osoba które jest dla Ciebie autorytetem?
7.optymistka czy pesymistka?
8.Gdy byłaś mała kim chciałaś zostać?
9.szczerość czy kłamstwo uzasadnij co wolisz usłyszeć ?
10. Najfajniejszy prezent jaki dostałaś?
11.Książka czy film


Nie będę osobno do każdego tagu nominowała blogi dlatego albo odpowiedzcie na oba albo sobie wybierzcie dowolny który Wam pasuje :) 


Do odpowiedzi na oba tagi nominuję następujące blogi :)

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominacje, odpowiem jak tylko będę chwilkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne odpowiedzi
    sama tez robilam te tagi jakis czas temu u siebie
    u mnie wczoraj pojawil sie pierwszy filmic na yt
    wiec jesli jeszcze nie widzialas,zapraszam na moja premiere ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi, fajnie się takie posty czyta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam słuchać historii o duchach.
    One mnie najbardziej wciągają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja ostatnio lubię horrory, ale takie zrobione z pomysłem, a nie lejąca się wszędzie krew, oderwane nogi, a dalej ucieka przez las :P

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam słuchać muzykę, niektóre płyty wręcz maltretuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję;) Ciekawe odpowiedzi!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że odpowiedziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi :D fakt, co jest winny kot, że urodził się w czarnym futrze, a chce przejść przez drogę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze to mam na myśli jak mi przeleci drogę. A jak ktoś mówi o czarny kot to ja mówię przecież był brązowy chyba nie dowidzisz :)

      Usuń
  11. Widać że szczerze odpowiadałaś, otworzyłaś się przed nami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne masz zainteresowania, sama uwielbiam zwiedzać zamki i stare budowle, ale już mi brakuje w mojej okolicy, w Małopolsce właśnie jest tego sporo, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zobaczyć np zamek w Mosznie, bo jak narazie podziwiam to cudo tylko na zdjęciach na necie. Byłaś? Ech :)
    Przy okazji, dziękuję za nominację, nie ukrywam, że nie wiem czy odpowiem Gosia, ale mam nadzieję, że się nie obrazisz, a to dlatego, że boję się, że będę miała więcej tagów na blogu niż recenzji. Ostatnio robiłam już 50 faktów o sobie. Nie gniewaj się, ale dziękuję za pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego właśnie w Mosznie nie odwiedziłam dlatego napisałam że nie wszystkie:)i na pewno znajdzie się jakaś ruinka ukryta gdzieś że nawet na mapie ciężko zaleście. Z niektórymi miałam nie lada problem bo nawet miejscowi nie bardzo wiedzieli gdzie się znajduje. Jak znajdę chwilę to może napiszę gdzie byłam choć sporo tego jest zobaczę :)
      Nie skąd nie pogniewam się przecież nie jest to obowiązkowe :)

      Usuń
  13. Lubię czytać o osobach prowadzących blogi. Nadaje im to kształtu w mojej głowie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo za nominację, odpowiem w wolnym czasie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć jeszcze w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.