12 sie 2013

OLSSON lakier do włosów sensitive medium hold


OLSSON SCANDINAVIA
lakier do włosów  sensitive średnie utrwalenie

Jeszcze na pewno mało osób z Was wie że na Polskim rynku pojawiały się nowe produkty do włosów marki Olsson. Miałam własnie przyjemność je otrzymać do testów. Lakier  do włosów jest to produkt którego bardzo często używam do stylizacji  prawie tak często jak szamponu i odżywki. Po prostu mało chodzę w rozpuszczonych włosach lubię fryzurki wygodne gdzie kosmyki nie latają mi po twarzy. Produktem po który często sięgałam to Taft jednak nie wszystkie są dobre i zdarzały mi się niewypały i nie zawsze byłam zadowolona mimo mocnej ochrony. Wychodzę na wiatr a tu porażka i całe starania poszły na marne. Na pewno każdej z Wa się to przytrafiło i nieraz byłyście mega wkurzone. 
Przeczytajcie dalej co myślę o tej nowości :) 



Producent: Lakier do włosów średnio usztywniający nadający włosom naturalny połysk, ułatwia rozczesywanie i łatwą zmianę stylizacji w ciągu dnia
Zawiera prowitaminę B5, która chroni włosy przed wysuszeniem
Odpowiedni do wszystkich rodzajów włosów, pozostawia włosy elastyczne o naturalnym wyglądzie



Opakowanie i zapach: nie odkryje ameryki pisząc że opakowanie wygląda jak każdy lakier po prostu spray. Podoba mi się szata graficzna bo jest biała i taka spokojna przejrzysta wszystko jasno i wyraźnie napisane. Zapach nie jest duszny prawie niewyczuwalne co niesamowicie mi odpowiada nie lubię produktów do stylizacji gdzie przed aplikacją muszę brać wdech. W tym wypadku aplikacja jest bardzo przyjemna :)



Skład:


Moja opinia: Lakier pozytywnie mnie zaskoczył i sprawił że się do niego przekonałam. Wydajny wystarczy niewielka ilość żeby utrwalić włosy nie należy  oczywiście przesadzać bo możemy osiągnąć kiepski efekt. Co prawda na opakowaniu piszę medium hold lakier naprawdę dobrze trzyma fryzurę i używając go nie zdarzyło mi się w wietrzna pogodę narzekać na włosy.
Spray się nie zacina i dozuje tyle ile potrzebujemy produktu.
Dobrze się wyczesuje z włosów i sprawia że łatwo możemy zmienić fryzurę na inną. 
Włosy są utrwalone i efekt jest naturalny nie jak hełm nalakierowany 

Jestem zadowolona z produktu i mogę go Wam polecić jednak cena mnie nie przekonuje i wydaje mi się zbyt wygórowana 

Cena 49 zł sprawia że  raczej nie kupiłabym w ciemno lakieru za taka kwotę bo bałabym się że się nie sprawdzi. 

Czy słyszałyście może o tych produktach? 
Jeśli macie jakiś ulubiony lakier do włosów napiszcie chętnie przeczytam może jest coś o czym nie wiem :) 





Dopisane w trakcie po: przy codziennym używaniu lakier niesamowicie wysusza włosy a wiadomo wysuszone włosy szybciej się przetłuszczają i skóra głowy mnie swędzi 
Lakier świetnie utrwala świeżo umyte włosy to trzeba mu przyznać ale na drugi dzień po zastosowaniu efekt nie jest już taki fajny. 

Dlatego nie wiem czy jest to produkt odpowiedni dla mojej skóry głowy. Mimo początkowego entuzjazmu mój zapał przeszedł i chyba z podkulonym ogonem wrócę do innych ....

21 komentarzy:

  1. nie słyszałam o ty produkcie ale bardzo ciekawy lakierek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę tą firmę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cena faktycznie spora:( też tego ni elubię, gdy wychodząc na wiatr moja grzywka zmienia położenie o 180 stopni, a ponieważ włosy mam gęste, to zazwyczaj stosuję na nią przed wyjściem najmocniejszy lakier z Tafta i jakoś daje radę:) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lakieru nie używam. może dlatego że pare razy w życiu mi się zdarzyło i efekt sztywnej posklejanej kopuły na głowie mnie przeraził

    OdpowiedzUsuń
  5. kompletnie nie znam produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go nie znam,ale zaciekawił mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Testowałam szampon i odżywkę w sprayu i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkt dla mnie nie znany, ostatnio pisałam recenzję u siebie na blogu lakieru Chi i też byłam z niego zadowolona, ale jak u Ciebie jednym minusem była również cena (za wysoka).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mam ten lakier w wersji mini ale nie sprawił że go polubiłam według mnie słabo trzymała włosy

      Usuń
  9. nigdy nie slyszalam o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lakierow do wlosow nie uzywam, ale moja mama bardzo czesto :D chociaz 50zl to i tak troche za duzo hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam wcześniej o tym lakierze. szkoda, że cena wysoka, ale jest interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz widzę tę firme :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam lakieru do włosów to ja rzadko używam

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie słyszałam o tym lakierze, ale przydałby mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tym lakierze do włosów. Ja mam problem z lakierami. Jak włosy wyprostuje, spryskam lakierem a na dworze jest mokre powietrze to i tak mi się skręcają :(

    OdpowiedzUsuń
  16. nie słyszalam nigdy o tej firmie.
    cena dosyć wysoka, ale po Twojej recenzji widzę, że opłaca się go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też nigdy o nim nie słyszałam ale widzę że jest fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką. Opakowanie wygląda jakby była w środku woda termalna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam i nie widziałam tych kosmetyków nigdzie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.