Gorvita Panthenol żel z aloesem i alantoiną testuję z agencją Credo pr

Produkt otrzymałam jakiś czas temu i bardzo się z niego ucieszyłam ponieważ akurat tak się złożyło że przyszedł w trakcie wysypu  komarów. A ja akurat nic w domu nie miałam na ukąszenia po prostu agencja przewidziała że akurat tego potrzebuję. 



Producent działanie :Składniki czynne zawarte w preparacie: panthenol, alantoina, wyciąg z aloesu i żywokostu lekarskiego, stymulują regenerację naskórka oraz przeciwdziałają: powstawaniu blizn i przebarwień. 
Wskazania:
  oparzenia słoneczne
  oparzenia termiczne
  otarcia i zadrapania naskórka
  ukąszenia owadów, poparzenia przez meduzy itp.
  kuracja odżywczo - regenerująca (skóra sucha i wrażliwa ze skłonnością do alergii)

Opakowanie: plastikowa tubka bardzo wygodna i przyjazna dla oka szata graficzna 

Konsystencja; przeźroczysty żel zapach charakterystyczny jak w przypadku każdego produktu tego typu. Nie jest on intensywny i ulatnia się po posmarowaniu

Skład:(INCI): Aqua, D’Panthenol, Aloe Vera (Aloe Barbadiensis) Extract, Propylene Glycol, Symphytum Officiale Extract, Glycerin, Carbomer, Triethanoloamine, Mentol, Allantoin, Polysorbate-20, DMDM Hydantoin.


Podsumowanie: 
-ukąszenia owadów produkt w tym wypadku spełnił swoją rolę i po posmarowaniu na czerwone miejsce czujemy ulgę i nic nas nie swędzi.Ja mam tendencje do drapania się a tu takie zaskoczenie. Ugryzienie szybko się goi i czujemy delikatnie chłodzenie.
-poparzenie słoneczne- mój mąż nigdy się nie nauczy że nie należy opalać się jak na pierwszy raz na ostrym słońcu  Co roku pojawia się ten sam problem mocno opalona raczej poparzona skóra zaczyna niesamowicie swędzieć. Nie do wytrzymania do tego stopnia że należy się udać na pogotowie. Ale mężuś co roku popełnia ten sam karygodny błąd czyli podczas pracy na słońcu ściąga podkoszulek a później są tego opłakane skutki. Dobrze ze i w tym przypadku miałam ten panthenol  żel który działa niesamowicie ukoił skórę i sprawdził że swędzenie ustało a skóra zrobiła się mniej czerwona
-kuracja odżywczo regenerująca - żel świetnie nawilża i przynosi ulgę dlatego czemu by nie spróbować jako produkt do suchej skóry ale z racji iż nie lubię nakładać na skórę preparatów o zapachu aptecznym wolę sobie zostawić ten produkt w razie w. 


Produkt polecam warto mieć go pod ręką w swoich kosmetykach zawsze znajdzie się okazja żeby go użyć.
 U mnie okazał się strzałem w dziesiątkę w sytuacji która wymagała użycia pantenolu 

   Macie jakieś skuteczne sposoby na ukąszenia owadów oraz poparzenia słoneczne jeśli tak dajcie znać co robicie ?

12 komentarzy:

  1. Zgadza się, produkt działa i to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel Aloe Vera - tani i skuteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny produkt, też stosowałam na oparzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyda się zwłaszcza teraz, bo komarów jest mnóstwo i spać nie dają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, warto się w niego zaopatrzyć na letni sezon.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę kupić. walka z komarami i tak często jest przegrana, więc łatwiej będzie leczyć rany ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam nie próbowałam, ale świetnie się sprawdzi po tych upałach :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze dobrze mieć w domu taki produkt bo nigdy nie wiadomo co się przytrafi, a na takie konkretne poparzenia najlepszy kefir :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu bym kupiła ten żel-wymarzony.

    OdpowiedzUsuń
  10. poparzenia sloneczne, ukaszenia owadow... jezu, tez by mi sie przydal :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam małe dziecko, więc pantenol rządzi...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dotąd nie miałam tego żelu, ale po tej recenzji z pewnością się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.