Cienie + Róż = maluję z Madame Lambre - podsumowanie współpracy


W związku z współpraca z Madame Lambre otrzymałam również kosmetyki do makijażu cienie + róż . Szczerze powiedziawszy nie byłam na początku zadowolona że mi je przysłano i podeszłam do nich sceptycznie nastawiana. A tu takie pozytywne zaskoczenie produkty te stały się moimi ulubieńcami tego lata. Kolorki idealnie pasują do delikatnego rozświetlonego makijażu na lato.


Cienie prasowane 

Producent - to aksamitna masa cieni na delikatnej skórze Twoich powiek. W składzie zawierają cząsteczki naturalnego minerału miki, stanowiącego uwolniony krzemian potasu, sodu, żelaza, manganu, glinu, fluoru i litu.



Moja opinie o cieniach: posiadam 2 kolorki mimo tego że cienie nie są w szkatułce posiadają świetne plastikowe pojemniczki które chronią przed ewentualnym uszkodzeniem
Cienie stosowane na sucho: efekt jest bardzo naturalny w sam raz na lato maja słabą pigmentację więc raczej mocnego makijażu nie uzyskamy nimi
Cienie stosowane na sucho:tutaj można zdecydowanie mocniejszy efekt uzyskać i bardziej wyrazisty 

Rozprowadzają się bardzo łatwo i niezwykle szybko i co najważniejsze utrzymują się bardzo długo cały dzień i nie blakną co jest naprawdę fajne.
Jako pierwszą bazę nakładam na mokro a drugą warstwę podkreślenie na sucho jestem mega zadowolona i z chęcią bym chciała inne kolorki. 
Jeśli zastanawiacie się czy kupić polecam wybór cieni niesamowity cena około 8 zł za sztukę

Róż spiekany

Producent - zawiera cenne składniki regeneracyjne, natłuszczające, odżywcze oraz zmiękczające. Dzięki czemu oprócz modelowania konturów twarzy, zapobiega wysuszaniu, delikatnie wygładza skórę, zachowując jej elastyczność.


Moja opinia: Kolorek jak dla mnie idealny może służyć jako róż lub rozświetlacz ponieważ jest nieźle na pigmentowany drobinkami.
Róż jest mega wielki ciekawa jestem kiedy go zużyję chyba ponad rok będzie mi służyć co z drugiej strony jest fajne bo za kwotę około 20 zł mamy produkt na długo 
Mój odcień numerek 2 będzie nadawał się do każdej karnacji ponieważ nie jest on nachalny tylko delikatny sprawdzi się także dla osób które dopiero zaczynają początki z różem nie można sobie nim zrobić krzywdy polecam 


Podsumowanie współpracy:
Moja  paczuszka od Madame Lambre wyglądała tak dosyć pokaźnych rozmiarów:) 

W zestawie otrzymałam :
delikatny krem pod oczy-  super produkt
tonik do twarzy - nie sprawdził się
cienie do oczu- polecam warto
róż spiekany- wydajny za niewielkie pieniądze
woreczek zapachowy - zapach nietrwały ale fajny gadżet na prezent
próbki :)


Jak widać jestem zadowolona z produktów i na taki zestawik tylko tonik nie sprawdził się w moim przypadku i okazała się bublem ale to nie znaczy że i Wy nie będziecie z niego zadowolone :)


Miałyście może styczność z tymi produktami jeśli tak to jakie polecacie ?
Mam ochotę na więcej dlatego polećcie mi coś co  u Was się sprawdziło :)

37 komentarzy:

  1. Sliczne sa te kosmetyki! Musze zajrzec na stronke tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe produkty. Może skusiłabym się na nie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszący ten róż,niestety jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji zapoznać się bliżej z marką, ale widzę, że mają świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie :) Róż wydaje się całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam identyczny zestaw. mój biały cień był dużo mniej na-pigmentowany od 24.
    dawał tylko rozświetlenie. za to róż uwielbiam i używam codziennie

    OdpowiedzUsuń
  7. Roz wyglada mega ciekawie. Bede musiala sie skusic, jak skoncze moj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie wyglądają super.Nie miałam kontaktu z tymi kosmetykami ale naprawdę kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla nie te cienie mają za słabą pigmentacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zgadzam się nie da się nimi wyczarować mega mocnego makijażu ale na lato jak dla mnie do makijażu dziennego są idealne.

      Usuń
  10. zazdroszcze tego rozu, jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super ta przesyłka:) gratuluję. Bardzo ładny ten róż, cienie na Twoich powiekach też niczego sobie się prezentują.
    Muszę sobie zapisać, jak tylko wykończę moje zapasy to sobie kupię taki róż

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam tych kosmetyków, ale wyglądają bardzo zachęcająco:-) szczególnie róż:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Generalnie jestem wielką fanką tej firmy, poza tym uważam że ich kosmetyki są małymi dziełami sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają bardzo fajnie :) . Możliwe , że zakupię =) .

      Usuń
  17. wspaniale to wszystko wygląda, niestety ja jeszcze nie miałam nic z ML

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne kosmetyki i pięknie zapakowane ale makijaż rewelacyjnie zrobiony. :) Też mi się nie chciało pisać ale w końcu przemogłam się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie prezentują się cienie na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie się prezentują te kosmetyki,w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę sobie niedługo sprawić takie cienie, bo ostatnio potłukłam moją jedyną paletę

    OdpowiedzUsuń
  22. róż wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda, ze tonik bubel, ale wazne, z reszty jestes zadowolona :) zazdroszcze takiej wspolpracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te kosmetyki są na prawdę śliczne. Muszę w końcu się skusić na zakupy u Madam Lambert.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cienie wyglądają super w opakowaniu, a na Twoich oczach jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądają przepięknie, zazdroszczę takiej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. makijaż zdecydowanie na tak a produkty swoim wyglądem zachęcają do kupna heheh:):)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny makijaż oczu! cudnie wyglądający róż tylko pogratulować współpracy. Może kiedyś też uda mi się dojść do podobnej powoli "raczkując" tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo lubię w tej marce to, że wizualnie się ładnie prezentują - opakowania itd/:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.