Piernik kętrzyński testuję z agencją credo pr

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania takie o to ciasto w proszku piernik kętrzyński. Jakoś niestety nie mogłam się zebrać żeby upiec i trochę to trwało bo ograniczyłam słodycze. Ale czas najwyższy zresztą u mnie w  domu ma kto jeść. Wiec tak w tygodniu zaszalałam. Wybaczcie za opakowanie mojej córci strasznie się spodobało i się nim bawiła :)
producent: majonezów ketrzyńskich
'MAJONEZY"



Składniki : maka pszenna, cukier, proszek mleczny odtłuszczony, jaja w proszku środek spulchniający, węglowodan sodu, przyprawy korzenne, cykoria.
Zdziwiłam się niesamowicie robiłam kiedyś piernik w proszku jakiejś innej firmy i nie był on tak prosty jak ten.Tu wystarczy wsypać proszek nalać szklankę wody 100ml oleju wymieszać i gotowe. odstawić na 15 minut i wstawić do piekarnika piec od 40 do 60 minut. Prościej i szybciej nie spotkałam się z takim ciastem :P



Jedyny minus jaki widzę to ciasto jest na mała brytfannę wiec dla moich domowych głodomorów to niewiele:)


Można przełożyć dowolną masą ja wybrałam powidła śliwkowe. opakowaniu pisze że ciasto w trakcie można zmodyfikować dodając własne gamę dodatków.

Powiem wam że jak na takie mega szybkie i proste cisto to nawet dobrze smakuję polecam spróbować



14 komentarzy:

  1. Ja jakoś n ie lubię ciast z "proszku";/ Kiedyś jedno okazało się niezbyt dobre i się zraziłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten piernik- pyyyycha! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś kochałam pierniki:-) zainspirowałaś mnie i zrobię jego zdrową wersję:-) mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi smaka narobiłaś na piernika!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam piernika! :D
    Zostaw dla mnie kawałek. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pychotka, lubię pierniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda przepysznie.uwielbiam pierniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, wygląda niesamowicie smakowicie. Zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że na małą brytfannę. Bo u mnie też ciasto, jak woda idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale narobilas mi ochoty na piernik, ale takiego szybkiego gotowego tez jeszcze nie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedys pieklam gotowe ciasta i pyszne wychodzily, ale piernik???

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.