Perfumy moje refleksje + Liebster Award

Tytuł tego posta powinien brzmieć moja kolekcja perfum tak mogłabym powiedzieć jakiś rok temu gdy na mojej półce stało około 50 flakoników. Ale czasy mojej fascynacji perfumami już dawno minęły  Po za tym zauważyłam, że każde mi się szybko nudzą i flakonik 50 ml to dla mnie zdecydowanie za dużo. Całą kolekcje sprzedałam oraz postanowiłam ograniczyć  się do minimum oraz do pojemności 15 ml czyli wersji poręcznej i pasującej do każdej torebki. Jak postanowiłam tak też zrobiłam. I co perfum mam bardzo mało. Staram się zużyć to co pozostało po mojej kolekcji i na razie nie kupuję nic nowego.

Moimi faworytami perfumowymi były i nadal są firmy Oriflame i Avon. Powiem szczerze że nawet kupując perfum w ciemno zawsze mi się podobały ale mało który flakonik zużyłam do końca bo mi się znudził . Oriflame lubię za trwałość i śliczne buteleczki  Avon za to, że produkują małe 15ml perfumetki, które są świetne w sam raz do torebki.



Oriflame Woda toaletowa Enigma Dare to Dream
Otul się zniewalającym zapachem wody toaletowej Enigma Dare to Dream. Lekkie nuty kwiatów frangipani uwodzą zmysły, subtelny aromat egzotycznej mandarynki dodaje kuszącej słodyczy, a szyprowe akordy mchu intrygują i wprawiają w rozmarzenie... 50 ml

To moje drugie opakowanie tego zapachu choć rzadko się zdarza żeby drugi raz kupiła ten sam produkt ale ten zapach mi się miło kojarzy. Ostatnio mało go używam ale buteleczka bardzo mi się podoba więc stoi jako dekoracja na półce. Szkoda że firma nie ma perfumetek 15 ml od razu mówię że roletek nie lubię. Klasyczna Enigma nie jest w moim guście za duszna jak dla mnie 


Oriflame Woda toaletowa Rock Angel
Ten zapach odzwierciedla Twoją podwójną naturę - delikatną i subtelną z jednej strony, a z drugiej odważną i pełną temperamentu. Słodka, niewinna gruszka i romantyczna gardenia ujawniają się zaraz przed zuchwałymi nutami drzewa cedrowego, które pokazują Twoje drugie - figlarne oblicze. 30 ml



Avion Ballroom Beauty 15ml
zapach  inspirowany programem Taniec z Gwiazdami.
woda toaletowa stworzona dla powabnych romantyczek, które chcą  przetańczyć całą noc w ramionach swojego ukochanego.
Odnajdziesz w niej piękną kombinację pociągającej maliny, kobiecych płatków róży i zmysłowego bursztynu.
 Kategoria: kwiatowo-owocowa
 Nuty głowy: malina, kandyzowana cytryna,dzika truskawka
Nuty serca: jaśmin, płatki róży, fiołek
Nuty bazy: piżmo, drzewo sandałowe, bursztyn


Woda która kupiłam w ciemno i jestem nią oczarowana obecnie mam 3 te perfumetki w każdej torebce po jednej  i to jest mój ulubieniec w tym momencie zobaczymy jak długo :)

Avon Incandessence woda perfumowana dla kobiet  15ml
Ciepły zapach kobiecy. Delikatne nuty drzewne podkreślają jego zmysłowość i żywiołowość. 
Nuty zapachowe: orchidea, konwalia, bergamotka, tulipan, frezja, magnolia, mimoza.

Słynny kultowy zapach avonu chyba miałam każda wersje (flakonik) jaka została wypuszczona na rynek ale nadal lubię tę wodę dlatego mała fiolka musi być obowiązkowo

 Avon Sassy Swirls Vanilla Berry woda toaletowa dla kobiet
Baw się pysznymi, zalotnymi zapachami o wspólnej nucie wanilii, noś je pojedynczo lub łącząc w swoje ulubione kompozycje. Vanilla Berry to rozkoszne jagodowe akordy splecione z gęstą zmysłowa nutą wanilii.
Kategoria: kwiatowo-owocowo-korzenna
Nuty zapachowe – malina, jeżyna, czarna porzeczka, wanilia, tonkowiec


Więc jak sami widzicie perfum u mnie niewiele gdybym rok temu prowadziła bloga moglibyście podziwiać moją pokaźna kolekcję. 

 Znacie jakieś fajne perfumetki 15 ml godne polecenia i wypróbowania 
Lubię zapachy świeże mogą być owocowe 





Oraz kolejna nominacja chyba już 7 jeśli dobrze policzyłam 

 Co to takiego Liebster Blog?
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Mnie 
nominowała zolzamalina.blogspot.com  za co bardzo dziękuję :)

 zestaw pytań dla mnie:

1 Jedziesz na wakacje ale możesz ze sobą wziąć tylko trzy kosmetyki. Jakie bierzesz? 
Z reguły jadąc na wakacje ograniczam się do minimum a najchętniej to bym nic nie brała bo jadę odpoczywać a nie malować się zresztą wychodzę z założenia że i tak mnie tam nikt nie zna. Na pewno stawiam na minimalizm czyli płyn do mycia najlepiej taki uniwersalny podkład w razie w oraz błyszczyk obowiązkowo :)

2 Prostownica czy lokówka?
suszarka nie używam żadnych z wyżej wymienionych

3 Jaka jest Twoja opinia na temat Oriflame?
bardzo lubię kosmetyki tej firmy jeszcze się nie zdarzyło zęby mnie uczuliły lub zrobiły mi krzywdę

4 Jaki według Ciebie jest najbardziej uniwersalny kosmetyk, który poleciłabyś każdemu?
według mnie to krem do twarzy można go stosować nie tylko na twarz ale i na całe ciało

5 Dlaczego blogujesz?
w sumie założyć bloga najpierw z ciekawości ale wciągło mnie to na tyle że postanowiłam dzielić się z wami opiniami o kosmetykach które używam. A pozatym poznałam wiele fajnych osób co niesamowicie mobilizuje do dalszej pracy

6 Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk wszechczasów?
nigdy się nie zastanawiałam czy mam taki jeden kosmetyk 

7 Czego się boisz najbardziej?
gdy myślę o przyszłości nie wiedzę jej w różowych barwach wiec tego się zawsze obawiam że może być gorzej 

8 Jaki jest Twój ulubiony film?
ulubionego to nie mam uwielbiam filmy z sandrą bullock a ostatnio oglądałam świetną komecie Ted o takim fajnym miśku 

9 Wymarzone miejsce na odpoczynek to...?
Marzy mi się chorwacja w jakimś malowniczym miasteczku lub teneryfa kuba

10 Co chciałabyś zrobić, ale nie masz na to odwagi?
Chciałabym założyć własna firmę ale to wymaga nie lada odwagi jak na razie spycham to na dalszy plan najpierw muszę znaleźć pracę. Myślę że do tej roli bym się nadawała 

11 Zawartość torebki bez której nigdzie się nie ruszasz to...?
Mam bardzo mała torebkę w której zawsze mam telefon portfel i błyszczyk lub pomadkę



Moje pytania:
1. Kolor który tej wiosny króluje w twojej szafie?
2. Gdybyś miała możliwość cofnąć się do dawnych czasów gdy nie było Cię jeszcze na świecie gdzie byś zawitała i dlaczego?
3. Spodnie czy spódnica?
4. Wygrywasz w totolotka na co przeznaczysz pieniądze?
5. Czy jest jakaś rzecz której nigdy nie zrobisz  i jesteś w tym postanowieniu konsekwentna?
6. Zabawna sytuacja która Ci się przytrafiła i gdy ja wspominasz czujesz zażenowanie
7. Niezapomniane wakacje które wspominasz z uśmiechem na twarzy?
8. Ulubiona postać z bajki która ci się miło kojarzy 
9. Urodzona optymistka czy pesymistka?
10. Ulubiony film ostatniego roku lub książka?
11. Z kim ze sławnych osób chętnie byś się zamieniła?



Nominuję następujące blogi




pozdrawiam i życzę miłego dnia

16 komentarzy:

  1. Z avonu uwielbiam perfumy little black dress! Są genialne

    OdpowiedzUsuń
  2. latem wole balsamy perfumowane

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również chcę założyć własną firmę. Wiem, że jest to ryzykowne i trzeba mieć pomysł, ale kto nie próbuje ten nie ma;D Myślę, iż byłabym dość odważna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam perfumy Oriflame, Avon lubię ale już mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachy z Oriflame mi się bardzo podobają :) Teraz mam takie w długiej buteleczce z dużą zatyczką w formie fioletowego kwiatu. Nie pamiętam jak się nazywają, ale prześlicznie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta woda to Muse :) ładnie pachnie :)

      Usuń
  6. Polecam najnowszą Power Woman z Oriflame, jest nieziemska!
    Z wymienionych przez Ciebie produktów jeszcze nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia:) Perfumy z Avon mają śliczne zapachy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię perfumy z Avon, ale zdecydowanie mój ulubiony zapach to Paco Rabbane Lady Milion :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za nominację..postaram się odp przy następnym poście;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też lubię perfumy Avonu szczególnie Today'a "D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem miłośniczką różowych Versace - bardzo letni zapach, mniam mniam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. o bardzo lubię perfumy z avonu:) i takie małe perfumetki o torebki też lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki za nominację ;) niedługo zapraszam na bloga po odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://makijazowyswiatsylvii.blogspot.com/2013/07/smoky-pink-i-nominacje-do-liebster-award.html

      Zapraszam do mnie ;) i jeszcze raz dziękuję za nominacje!

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.