MAM sport cup oraz smoczek MAM perfect recenzja




Dzisiaj kolejna recenzja dwóch pozostałych produktów które otrzymałam od MAM do testów. Miałam napisać każdego produktu osobną recenzję ale  produkty nie nie sprawdziły w moim przypadku, więc będzie jeden post, aby Was nie zanudzać. 

 

MAM Sport Cup 330 ml

    Wyjątkowy kubek, który jest łatwy w trzymaniu, a jego innowacyjna przykrywka zapewnia odpowiednią higienę podczas picia – zwłaszcza poza domem
  • Nie przecieka dzięki opatentowanemu systemowi zaworów
  • Łatwy w trzymaniu dzięki uchwytowi antypoślizgowemu
  • Unikalny, zakrzywiony kształt
  • Przyjemne dla oka wzornictwo i ciekawa kolorystyka
Butelka dla dzieci powyżej 12 miesiąca. Moje dziecko ma 14 wiec wiązałam z nią duże nadzieje. Jednak mimo starań moich nie sprawdziła się. A szkoda bo jest na prawdę ładna i przyjemna dla oka.
Córka od razu zaakceptowała butelkę i jak najbardziej chętnie chciała z niej pić zresztą jak poprzednią tez nie było problemu tutaj wcześniejsza recenzja

Jednak tak wygląda dziecko po wypiciu herbatki -  szkoda, że akurat miało białą bluzeczkę, bo mało widać. Ale ubranko całe jest mokre nie wiem czym to jest spowodowane ale opis producenta, że nie przecieka u mnie się nie sprawdził. Butelkę zakręcałam silno i słabo próbowałam tak i tak ale efekt cały czas ten sam. Posiadam zwykłe takie proste butelki i nigdy nie musiałam zwracać uwagi jak jest dokręcona czy nie kapie. Dziecko nie było nigdy mokre. Ten sam problem miałam z poprzednią butelką.


Starłam się, żeby opinia tego produktu wypadła pozytywnie ale nie będę pisać o czym co się nie sprawdziło w superlatywach bo to niezgodne z moim sumieniem. 



Kolejnym produktem jest smoczek w sumie nie było nic ciekawego do wybrania z listy, którą mi podano odpowiedniego dla dziecka powyżej roku, więc wzięłam smoczek. Choć regulamin mówił, że dostępne produkty będą dostosowane do wymagań wiekowych dziecka no cóż. Nie dostałam zestawu np do samodzielnego jedzenia a taki by się przydał,

MAM Perfect 6+

Najcieńszy (2.28mm) smoczek na świecie!

  • Dento-Flex® - 60% cieńsza i trzy razy bardziej miękka szyjka smoczka1
  • wyjątkowo delikatny dla skóry dziecka
  • ortodontyczny kształt smoczka
  • w zestawie pudełko na smoczek
  • zatwierdzony przez ICMRS2
  • NOWOŚĆ! Funkcja samosterylizacji w mikrofalówce


 Sam w sobie smoczek jest bardzo ciekawy i fajnie skonstruowany, ciekawy kolorystycznie ale niestety moja córcia nie polubiła go w ogóle. Być może dlatego, że od samego początku jest przyzwyczajona do smoczków avent. Gdy jej go pierwszy raz dałam włożyła do buzi i o mało nie zwymiotowała jakby był za długi . Potem już nie chciała nawet jako gryzaczek brała i od razu wyrzucała.
Brakuje mi w tym smoczku tego uchwytu co maja inne smoczki, żeby można przypiąć klipsem. Wiadomo dziecko byle gdzie go wyrzuci a potem trzeba szukać. Moja córcia już sporadycznie używa smoczków i nie są one jej jakoś szczególnie potrzebne a jak potrzebuje zawsze sobie znajdzie go gdzieś na szafeczce.

Produkty które otrzymałam nie sprawdziły się w moim przypadku, ale to nie znaczy że dla waszego maluszka też nie będą odpowiednie. 

 Już niedługo pojawi się top 10 
czyli produkty sprawdzone i polecane przeze mnie dla maluszka od 0 do 1 roku 

Jeśli macie jakieś produkty, które polecacie napiszcie w komentarzu.



5 komentarzy:

  1. Uwielbiam czytać to jak piszesz;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam jeszcze maluszka, ale fajnie, że dzielisz się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami również z zakresu kosmetyków i akcesoriów dziecięcych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki słodziak z tego maluszka ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. też mamy ten kubeczek :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten 'niekapek' ma odpowietrznik i to wlaśnie to małe cudo powoduje kapanie. też jestem niezadowolona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.