BingoSpa Krem na szyję i dekolt z olejem arganowym

Zastanawiałam się kiedyś czy o szyje i dekolt należy dbać. Doszłam do wniosku że tak bo to odkryta część tak jak i dekolt (bynajmniej u mnie ). Postanowiłam, że zakupie produkt najlepiej jakiś skoncentrowany i szybko działający wybór padła na serum z avon. Ale dostałam po nim uczulenia i na tym skończyło się dbanie o szyję. Zainteresowałam się firmą bingo spa po użyciu paru próbek stwierdziłam że mają całkiem ciekawe i dobre produkty. Dlatego ucieszyłam się że sklep z którym współpracuję Grota Bryza posiada Bingo Spa. I otrzymałam właśnie kremik na szyję i dekolt z olejkiem arganowym :)



Producent : Cienka i delikatna skóra szyi i dekoltu jest prawie pozbawiona gruczołów łojowych. Łatwo ulega działaniu promieni słonecznych, które ją wysuszają i przyspieszają proces starzenia. Powoduje to, że w tych miejscach ciało szybciej wiotczeje i traci elastyczność, wcześniej niż na twarzy, pojawiają się zmarszczki.

Krem na szyję i dekolt z olejem arganowym o lekkiej konsystencji przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry normalnej, oczekującej intensywnej regeneracji i odmłodzenia.

Krem BingoSpa wchłania się szybko i równomiernie, tworzy na powierzchni skóry cienki film wzmacniający jej naturalną barierę hydro - lipidową, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem środowiska zewnętrznego oraz zmniejsza ubytek wody naskórkowej. Krem powoduje wzrost jędrności i napięcia skóry.
Olej arganowy BingoSpa stanowiący osnowę kremu jest wyjątkowym olejem roślinnym - bardzo dobrze przyswajalny i wchłaniany przez skórę, jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe omega-6 i omega-9, zawiera dużo witaminy E, w postaci kompleksu tokoferoli. Pod wpływem enzymów występujących w skórze składniki oleju są odpowiednio modyfikowane i wnikają w głębsze warstwy skóry.

Krem na szyję i dekolt z olejem arganowym działa przeciwstarzeniowo, reguluje nawilżenie, elastyczność, odżywienie skóry oraz chroni strukturę skóry przed zniszczeniami spowodowanymi czynnikami zewnętrznymi.


Opakowanie szklane jedynym minusem to wszystkie kremy czy do twarzy czy też do dekoltu maja takie same opakowanie szare jedno kolorystyczne. Czego ja osobiście nie lubię bo mając kilka produktów muszę czytać co pisze na etykiecie zanim użyję.

 Skład:


Zapach: przyjemny delikatny ja dla mnie śliczny i utrzymuje się jakiś czas na skórze super sprawa

Konsystencja: kremik bardzo lekki i mega szybko się wchłania. Można od razu nałożyć bluzkę. Nie mamy uczucia lepkości ani tłustości. Konsystencja idealna zwłaszcza na lato gdzie ciężkie produkty pielęgnacyjne nie są mile widziane


Podsumowanie: Kremik przypadł mi do gustu moja skóra na szyi  i dekolcie stała się miękka i gładka pełna blasku. Co jakiś czas robię sobie peeling Tutaj co wzmacnia efekt nawilżenia. Produkt bardzo wydajny wystarczy niewielka ilość. Ne uczula nie podrażnia i nie powoduje trądziku co zdarzało mi się na szyi po niektórych balsamach do ciała lub kremach. 
Jestem zadowolona i coraz bardziej lubię firmę Bingo Spa z którą tez ostatnio nawiązałam współpracę:)



Jeśli nie wiecie gdzie zakupić produkty Bingo Spa polecam odwiedzić 
sklep Grota Bryza 
gdzie zostaniecie  potraktowani po królewsku :) obsługa pierwsza klasa szybka wysyłka dokładnie zabezpieczona i zapakowana przed uszkodzeniem  Polecam 


Co myślicie o produktach Bingo Spa ?
jaki produkt byście mi polecili








27 komentarzy:

  1. ja zaczynam własnie testowanie kosmetyków BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam ich kosmetyków, bo mieszkam za granicą, ale wiele o nich czytam na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować :) zapowiada sie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam okazji używać kosmetyków z tej firmy. co do pielęgnacji szyi i dekoltu też ostatnio doszłam do wniosku, że wypadałoby zacząć wklepywać w te okolice krem nawilżający, bo tak naprawdę to na szyi najbardziej widać oznaki starzenia się skóry ...

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałby mi sie taki kremik ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam od nich kremów, będę musiała się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wspolpracy!
    ja na szyje stosuje ten sam krem, co na twarz. Niemniej jednak fany pomysl z takim kremem specjalnie do szyi i na dekold :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG! co za skład odstraszający :O
    ja stosuje Cetaphil Lotion, który nie ma żadnego parabenu- jest polecony przez dermatologa i skoro nadaje się do twarzy to na dekolt również- jest typowo nawilżający i do niego dodaje kwas hialuronowy lub olejek arganowy- w zależności od tego co moja skóra potrzebuje.
    Nie potrzebnie jest wydawać kasę na krem na twarz i oddzielnie na szyje i dekolt. Podczas nadkładania kremu na twarz przeciągnijcie go dalej- efekt będzie taki sam i więcej pieniędzy w portfelu.

    OdpowiedzUsuń
  9. krem raczej nie w moim guście. wolę bardziej naturalny lub apteczny typu cetaphil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mądrze!! trzeba patrzeć na skład wszystkiego w obecnych czasach

      Usuń
    2. gdyby rzeczywiście się patrzyło na wszystko to co się je co używa to człowiek by chodził głodny i nie umyty. Należy zwracać uwagę ale bez przesady. :)

      Usuń
  10. Ja zaczynam stosowanie tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czekam na przesyłkę od bingo spa

      Usuń
  11. śliczne zdjęcia, nie miałam jeszcze tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze okazji używać produktów tej firmy ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pielęgnacja skóry szyi i dekoltu jest dla mnie bardzo ważna, dziwię się, że kobiety często o nich zapominają. Kremik brzmi bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy produkt :) moze wyprobuje :d

    OdpowiedzUsuń
  15. od dłuższego czasu zbieram się do kupienia czegoś z bingoSpa, ale jakoś nigdy mi po drodze:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam niczego z tej firmy. Twoja recenzja kremu brzmi ciekawie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię Bingo Spa, zwłaszcza kosmetyki do włosów, bo z maseczki byłam bardzo niezadowolona :) Jakoś ten krem też mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Wyglada bardzo zachecajaco, lubie takie lekkie kremy,
    sloiczek tez super wyglada <3

    OdpowiedzUsuń
  19. No ciekawe:D Jeszce go nie używałam ale chętnie kupie i sprawdzę jak działa :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nigdy takiego kremu nie używałam, ale ,myślę, że jest wspaniały, skuteczny, wydajny i co najważniejsze nieuczulający i po przyzwoitej cenie.
    Chciałabym taki krem kiedyś przetestować:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja mam olejek naprawczy na twarz, szyję i dekolt Dermiki Skin Calligraphy. Dbajmy o nasze dekolty i szyję, im szybciej tym lepiej :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.