23 cze 2013

MAM butelka treningowa Trainer recenzja z testowania

Jakiś czas temu mój urwis otrzymał kilka produktów firmy MAM do przetestowania które sobie sama wybrałam. Dzisiaj chciałam przedstawić jeden z nich:

butelka treningowa Trainer (220ml)

  • butelka niekapek 
  • miękki ustnik 
  • wyjątkowo małe, wygodne uchwyty
  • atrakcyjny design (motyw bajkowi przyjaciele)
  • prosta w użyciu


dostępna w kolorze 
-niebieski 
-różowy 
-zielony


Moje dziecko uwielbia rzeczy kolorowe i coraz to nowsze ponieważ szybko się nudzi. Dlatego ten kubeczek wywołał mega zadowolenie i uśmiech na twarzy przez parę minut ale zawsze to coś. Zastanawia mnie też skąd taki maluch wie że to nie jest zabawka tylko że to służy do picia (wypija co ma wypić i zostawia ).
 Moja córcia pije bardzo dużo herbatek soczków wody dlatego ucieszyłam się ze mogę przetestować coś nowego. 


Zwykłe butelki z cienkimi smoczkami nie dają radę ponieważ często muszę dokupywać smoczek do butelki córka wszystko przegryzie. Dlatego ta alternatywa gdzie ustnik jest gruby bardzo mi się spodobała. Jednym słowem ustnik i gryzaczek w jednym.
Choć w tym przypadku nie ma problemów z ząbkowaniem to zauważyłam że dziecko bawi się ustnikiem i przygryza go chwilę (ale tylko chwilę bo jest tyle ciekawych rzeczy jeszcze do oglądnięcia)
Nie wiem czy to kwestia przyzwyczajenia ale moje dziecko od urodzenia ma do herbatki taką małą zwykłą buteleczkę z której zawsze wszystko wypije natomiast z kubka nie wszystko chce czasami muszę przelewać bo wyrzuca. Dziwne jest to dla mnie ale przecież nic na siłę dlatego to w czym piję staram się zmieniać. Po prostu na zmianę daję raz w kubku raz w buteleczce.
Śmieszy mnie to też gdy podam piciu w tym kubeczku córka pije pije dopóki nie skończy więc wynika z tego ze to sama przyjemność pić z tak kolorowej buteleczki. Choć według mnie zdecydowanie za długo z niej pije co nie jest dobre dla ząbków
Dziecko moje wczas nauczyło się samodzielnie trzymać butelkę w łapkach dlatego nie ma znaczenia czy są uchwyty czy ich nie ma ale jest to bardziej wygodne użytkowanie bo możne w jeden rączce trzymać piciu a w drugie zabawkę a nawet i dwie :) 

da teraz sesja zdjęciowa z kubeczkiem sami zobaczcie czy dziecko jest zadowolone z użytkowania czy nie?


 Kubek został zaakceptowany przez maluch a to najważniejsze jednak nie wiem czy mi się trafił jakiś model wadliwy ponieważ po nachyleniu do dołu z kubka kapie i się wylewa. Moje dziecko ma już 13 miesięcy wiec nie stanowi to dużego problemu bo maluch nie macha butelką raczej świadomie ją trzyma. Ale przy mniejszym dziecku  6+ miałabym mieć nie lada problem chyba wszystko byłoby dookoła mokre
Minusem jest również że trzeba za każdym razem uważać żeby silno i porządnie dokręcić butelkę bo już nieraz zdarzyła mi się awaria


Podsumowanie
Plusy
- ciekawa kolorystyka i wykonanie zachęcają dziecko do picia 
-szeroki ustnik smoczek i gryzaczek w jednym
-proste mycie i dezynfekcja 
- wytrzymała i bezpieczna
-butelka uczy dziecko ssania i picia
Minusy 
- nie wiem czy to wina mojego modelu ale dziecko energicznie ruszając butelką wylewa z niej zawartość
- po przechyleniu w dół kapie
-trzeba zwracać uwage na dobre dokręcenie
- picie wymaga wysiłku dlatego dziecko pije długo co nie jest wskazane dla ząbków
- na opakowaniu pisze 6+ według mnie nie jest ona odpowiednia dla tak małego malucha 

Nie mniej jedna jestem zadowolona z produktu a raczej chciałam powiedzieć że mój urwis jest zadowolony bo gdy pije to nawet nie chce się podzielić z mamusią tym pićku tylko trzyma w łapkach. Chociaż butelka nie jest idealna i znalazło się parę minusów. Mam nadzieje ze druga butelka nie będzie miała minusów

recenzję kolejnych produktów od MAM już niedługo


Mieliście może produkty tej firmy co myślicie o takich kubeczkach?
czy macie jakiś sprawdzony kubeczek lub buteleczką

12 komentarzy:

  1. Jaki śliczny dzieciaczek :)

    Ja póki co butelek nie potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie niestety takie butelki nie sprawdzily sie. wszystkie "niekapki" zawsze kapaly, dlatego moje maluchy z butelek przeszly odrazu na kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja o tym produkcie czytałam sporo pozytywnych opinii więc nie wiem dlaczego z mojego kapie i się leje? może co niektórzy nie napisali prawdziwej opini

      Usuń
  3. oo śliczna buteleczka, a sa hmm bardziej męskie :D
    koleżanka ma chłopca ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dziecięcym świecie wszystko jest dozwolona butelka jest różowa więc jak najbardziej pasuje dziewczynce zresztą chłopiec tez może z takiej pić

      Usuń
  4. Bardzo fajna buteleczka. Pewnie sprawię ją komuś na najbliższą okazje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna buteleczka ;)
    Można ją kupić chłopcu lub dziewczynce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo ! :) dzieciaczkowi sie podoba a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciężko jest trafić na kubek który się nie leje wiem już czego unikać

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam taką buteleczke już od 3 miesięcy dla synka ale bez tych uchwytów, jak narazie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten kubek i faktycznie z niego kapie. Mój smyk ma 7miesięcy i na razie traktuje go jako gryzak, ale czasem zdarzy mu się trochę napić. Powoli robimy postępy :-) muszę tylko pilnować bo raz przewrócił kubek i miał całe spodenki mokre, a niby to niekapek ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.