Targi dziecięce Częstochowa 26.05.2013 moje zdobycze relacja


W niedzielę byłam na targach dziecięcych w Częstochowie wstęp 10 zł. Pogoda dopisała i było słonecznie więc w wolnej chwili  można było wyjść na pole się przewietrzyć. Byłam z moim maluszkiem pierwszy raz pojechałam na taką trasę ale wszystko było oki.
Tragi odbywały się w hali Poloni. Czytałam, że miało być 70 wystawców jednak nie było tego dużo może z 20. Chyba, że chodziło o łączne 2 dni bo targi odbywały się w sobotę i niedzielę.


Zapisałam się przez internet na kilka warsztatów ale jak się okazało nie odbyły się bo była zbyt mała frekwencja. Nie wiem jak było w sobotę ale w niedzielę było strasznie marnie ludzi jak na lekarstwo niewiele. Nikt nie chciał brać udziału z bardzo prostych konkursach zorganizowanych przez wystawców dlatego nie było dużej konkurencji. 


Moje zdobycze konkursowe:

były też kosmetyki ziaja 


oraz najfajniejsza nagroda którą wygrała moja córcia
skrzynia bujak z kolekcji hello baby firmy pacyga o wartośći 399zł


 Dokonałam też drobnych zakupów ubranek body długi rękaw i krótki w
pinokio oraz misio w cenie 10 zł i karte podarunkową do sklepu misio.


herbatkę z naturalnie suszonych owoców dla dziecka owoce można jeść ciekawa jestem oraz agawę do słodzenia zamiast cukru


kubek niekapek 24zł
Obawiałam się trochę tej podróży bo pierwszy raz z dzieckiem w tak długą podróż ale niepotrzebnie się martwiłam. Córka bawiła się super. Latała koło wózka piszczała nie mogła usiedzieć ani minute. Jestem zadowolona. Ale jak na takie przedsięwzięcie organizatorzy słabo się postarali. 
Były kosmetyki skarb matki gdzie właścicielka wogule nie wyszła do ludzi miała swoje stoisko i czytała gazetę. Widocznie mam taka pozycję, że nie trzeba reklamy nie wnikam.

Dużym plusem był duży parking zresztą nie było wielkiego tłoku oraz miejsce gdzie można było przewinąć spokojnie maluszka. 



 "praca konkursowa niestety nie dało się nic innego namalować jak się obrazek bez przerwy się rusza"

Nie robiłam zdjęć na targach bo oczywiście się nie przygotowałam pojechałam z prawie, że rozładowanym aparatem, zresztą było tam dość ciemno aparat poległ.

Najbardziej podobała mi się kobieta która  przyjechała równo z nami. wysiadała z auta wzięła torbę zakupową i idzie do wejścia Pani mówi wstęp 10 zł ona chyba żeście oszaleli i odwróciła się na pięcie i wróciła się z powrotem. Chyba sobie pomyliła targi z supermarketem zostawię to bez komentarza.

Polecam tego typu imprezy bardzo fajnie jest. Był ktoś może w Częstochowie?

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam na takich targach:) Gratuluje wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak na zdjęciu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mnustwo super świetnych nagród. gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. targi są fajne ;-)była raz i teraz wybieram sie na drugie w Krakowie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy dla ślicznej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku zapraszamy również, pozdrawiamy odnarodzin.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.