Timotei Szampon intensywna odbudowa

Timotei  Szampon intensywna odbudowa wzbogacone o w 100% naturalny ekstrakt z oleju z awokado

producent :Szampon Timotei Intensywna Odbudowa zostały wzbogacone o w 100% naturalny ekstrakt z oleju z awokado, który pomaga odbudować i odżywić suche i zniszczone włosy. Przywróć swoim włosom blask Róża z Jerycha jest wyjątkową rośliną, która potrafi przetrwać na pustyni bez wody przez wiele miesięcy i odradza się do życia, gdy spadnie deszcz. Wykorzystaliśmy tę niewiarygodną energię i przelaliśmy ją do wszystkich naszych szamponów i odżywek. Dodaj swoim włosom energii i witalności dzięki nowemu Timotei z Różą z Jerycha.

Obecnie jest moda na naturalne produkty i każdy producent próbuje dostosować swoje produkty do mody panującej na rynku i do oczekiwań kupujących np. pisząc na kosmetykach 0% parabenów zresztą i tak mało osób zna się na składzie kosmetyków, że taka reklama 0% parabenów podziała na kupujących. Reklama działa cuda. Bardzo dużo osób kupuje produkt pod wpływem reklamy bo uważa, że jest świetny, a to tylko reklama a produkt jest bezwartościowy.

Plusy _opakowanie śliczne i mega wygodnie bardzo mi się podoba _ opakowanie ekologiczne_bardzo ładny zapach_ wydajny_niska cena _dostępność praktycznie w każdym sklepie_więcej nie widzę

Minusy_szampon niesamowicie wysusza włosy  co prawda po umyciu wydaje się, że są nawet fajne ale po dłuższej chwili beznadzieja sianowate bez życia_ ciężko się rozczesuję _ szybko się przetłuszczają, więc bardzo krótko utrzymują świeżość_skóra głowy jest wysuszona, ściągnięta i swędzi bynajmniej ja mam takowa tendencję nie każdego szamponu mogę używać, a na pewno powinnam omijać dalekim łukiem zwykłe reklamowane szampony drogeryjne _skład nie jest zadowalający co prawda występuje ekstrakt z avokado ale daleko na liście, tak jak róża z Jerycho dlatego jest to w bardzo minimalnej ilości _nie nawilża i nie zauważyłam żeby odbudowywał.

Jak dla mnie to bardzo przereklamowany produkt nic nie robi fajnego z włosami jak taki szampon ma odbudowywać skoro nie nawilża w ogóle - ponownie nie kupię.

5 komentarzy:

  1. Chciałam już go kupić, ale chyba jednak się nie skuszę.
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam że włosy są po nim sianowate tendencji do przetłuszczania jednak nie zauważyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. użwyałam tego produktu i tak jak Ty również mam z nim nie miłe wspomnienia.. minus dla niego za wysuszanie włosów, po myciu nie obyło się u mnie bez odżywki, w innym wypadku włosy wyglądały jak siano i cięzko było mi je rozczesac.
    Cóż, moda na naturalne kosmetyki nastała, ale jak widac nie wszystkie marki produktów dają pełną satysfakcję z ich używania.
    a szkoda.:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja natomiast uwielbiam wszystkie szampony z tej serii. Moje włosy są lśniące i ładnie się układają. Nigdy nie zauważyłam żeby jakkolwiek "sianowaciały" co zdarza się po innych szamponach. Do tego sam kosmetyk bardzo ładnie pachnie i ma przystępną cenę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też teraz aktualnie używam szamponu Timotei i u mnie jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.