Liebster blog moja nagroda


Zostałam nominowana do Liebster blog
przez daquerreblog.blogspot nie spodziewałam się
Wyróżnienie to jest dla mnie o tyle ważne, że mój blog istnieje od niedawna dlatego cieszy mnie to, że moja praca została doceniona :) Dziękuję ślicznie


Na czym polega wyróżnienie “Liebster Blog”?
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


zestaw pytań które mi zadano i odpowiedzi
1.Wolisz spódnice czy spodnie?
zdecydowanie spodnie okazjonalnie spódnicę
2.Gdzie chcesz pojechać na weekend majowy?
chciałabym pojechać  nad morze ale będę musiała siedzieć w domu :)
3.Ulubiony produkt do włosów bez którego nie możesz żyć?
Szampon i szczotka a Avonu masująca skórę głowy
4.Wódka czy piwo?
Ani to ani to po prostu nie lubię nic na siłę
5.Ulubiony miesiąc w roku?
Maj wszystko zaczyna budzić się do życia rozkwitać  
6.Co być zrobiła z wygranym milionem w totolotku?
Pierwsze co bym zrobiła to pojechała na wycieczkę na Chorwację a potem bym myślała co dalej
7.Ulubiony celebryta/celebrytka?
Nie mam
8.Wyjazd nad morze czy w góry?
Nigdzie tak nie odpoczywam jak nad morzem zwłaszcza zagranicznym
9.Czy lubisz ubrania w kwieciste wzory?
nie przepadam za takimi ubraniami
10.Czego nigdy nie założysz na siebie?
Futra naturalnego cały czas bym myślała o tych biednych zwierzątkach
11.Najmilsze wspomnienie z ostatniego roku?
Pojawienie się na świecie mojej córci w przeddzień dnia matki lepszego prezentu nie można otrzymać


Moje pytania
1.Gdybyś złapała złotą rybkę o co byś ją poprosiła ?
2.Kosmetyk bez którego nie możesz żyć?
3.Ulubiona piosenka?
4.Najzabawniejsze przeżycie z Toba w roli głównej?
5.Kawa czy herbata?
6.Osoba które jest dla Ciebie autorytetem?
7.optymistka czy pesymistka?
8.Gdy byłaś mała kim chciałaś zostać?
9.małe czy dużeJ ?
10. Najfajniejszy prezent jaki dostałaś?
11.Książka czy film


do odpowiedzi nominuję
http://wisienkaa.blogspot.com/





pozdrawiam serdecznie

8 komentarzy:

  1. jest mi bardzo miło, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, uwielbiam takie tagi. Ciekawe odpowiedzi;) Dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację :)
    Od niedawna prowadzę blog. To mój pierwszy tag :) miło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie tagi:) fajne odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :) To mój pierwszy tag
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci za nominację, już kiedyś odpowiadałam na ten tag :) Ale podoba mi się pytanie 8 - Britney Spears :D A wcześniej to pewnie księżniczką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo za nominację :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.