19 kwi 2013

Książki które przeczytałam i polecam

Tym razem opowiem wam o książkach. 

Bardzo lubię czytać książki, które są wciągające, od których nie można się oderwać, bo ciekawość nie pozwala przestać czytać. Będąc w ciąży zwłaszcza w drugiej połowie raczej nie ma się wielkich zajęć wiadomo trzeba uważać na siebie. Kiedy byłam w empiku moją uwagę zwróciła książka „Sekretna córka „ przeczytałam opis, który brzmiał zachęcająco jednak cena 35 zł nie zachęcała mnie do zakupu rzeczy, którą raz przeczytam i pójdzie na półkę? Nie jestem typem zbieracza książek, dlatego pobuszowałam w Internecie i znalazłam za parę groszy jak się okazało sprzedający miał też inne ciekawe tytuły, więc nabyłam sporą pakę, na którą czekałam z niecierpliwością. Powodem było to, że z niewiadomego powodu w ostatnich miesiącach ciąży moja skóra na ciele zaczęła mnie swędzieć zwłaszcza nogi i musiałam się sporo namęczyć, aby zasnąć  inaczej zadrapałabym się. Badania nic nie wykazały zresztą, gdy urodziłam wszystko ustało. Ale wracając do tematu, gdy moje książki przyszły siedziałam i czytałam je nieraz do późnych godzin po północy. Powiem wam, że niesamowicie mnie to wciągało bynajmniej udało mi się przetrwać...


Wszystko zaczęło się od tej książki 



 Tą książkę przeczytała jako pierwszą ciekawość nie dała mi spokoju jak potoczyły się losy dziewczynki.


Przygotowałam poniżej tabelkę z krótkim opisem  książek, które przeczytałam. Książki pisane na faktach poruszają losy kobiet traktowanych w sposób przedmiotowy i czasami nieludzki.


Najmniej wciągającą książką był dla mnie minaret jak dla mnie mało interesująca książka reszta wciąga niesamowicie 
Chciałabym przeczytać inne książki z tego tematu może wkrótce coś nabędę.

Książki zakupiłam na internecie oczywiście używane i po przeczytaniu sprzedałam, bo wtedy ktoś inny może również skorzystać a nie żeby się kurzyły na półce.



Jeśli znacie jakiś fajny tytuł wciągającej książki dajcie znać od razu zaznaczam nie lubię czytać romansów i książek, które skupiają się na opisie otoczenia przedmiotów niż na samej postaci.

10 komentarzy:

  1. nie mialam ani jednej z tych ksiazek
    ale tez bardzooo lubie czytac
    teraz mam faze na szczygielskiego ;)
    milego weekend
    buziaki x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "sekretną córkę" i muszę powiedzieć, że była naprawdę dobra :)
    Zapraszam Cię na nowe rozdanie na blogu w nowym poście ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę napewno wciągajaca :P

      Usuń
  3. Czytałam "Spaloną" bardzo dobraa książka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, bardzo lubię taką literaturę. Część z książek, które przedstawiłaś już czytałam m.in. Spalona żywcem, Arabska żona, kwiat pustyni, Wyznania gejszy. Polecam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też fascynuje potrafiłam przesiedzieć cały dzień i noc żeby coś przeczytać. Będąc w Egipcie patrząc na kobiety za hustami zastanawiałam się jak im się żyje czy dobrze czy źle :)

      Usuń
  5. "Biała gejsza" nijak ma się do "Wyznań gejszy", które są genialną książką! Przeczytaj, bo naprawdę warto, a jeśli już zagłębić się troszkę w tę tematykę powinna Ci się też spodobać "Gejsza" Lizy Dalby-prawdziwej białej gejszy! To takie spojrzenie troszkę z punktu widzenia antropologa ^^
    W sumie w troszkę podobnej tematyce (oczywiście nie gejsze ^^") obraca się też "Biała Masajka" i pozostałe książki Corinne Hofmann (ale pierwsza jest najlepsza).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książki o gejszach nie podobały mi się nabyłam je po prostu dlatego ze na alegro facet miał je akurat za grosze wiec wzięłam hurtem przy okazji ale na końcu je przeczytałam jak już nie miałam co czytać

      Usuń
  6. Szeptem Becca Fitzpatrick (i reszta tej serii)
    nie wiem czy przypadnie Ci do gustu tematyka upadłych aniołów, ale mnie wciągnęła:)
    a co do książek z Twojej listy to podobna polecam przeczytać "Kwiat pustyni" , swoją drogą "Kwiat śniegu" przeczytałam w jeden wieczór genialna:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie komentarza
na pewno Cię odwiedzę

proszę o nie pozostawianie linków do swoich blogów i reklamy takie komentarze usuwam

Jeśli używałaś jakiegoś kosmetyku zostaw krótką recenzję chętnie przeczytam, co o nim myślicie

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj będzie mi miło :)

Pozdrawiam gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...